اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

ملت ایران هیچ گونه عهد شکنی را قبول نمی کند

امام جمعه خلخال گفت: ملت ایران هیچ‌گونه عهد شکنی را قبول نداشته و اگر دولت‌های مذاکره کننده با نظر رژیم صهیونیستی در مواضع خود علیه ایران اقدامی را انجام دهند ملت ایران این مذاکرات را قبول نخواهد کرد.

ملت ایران هیچ گونه عهد شکنی را قبول نمی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری در خطبه های نماز جمعه این هفته خلخال گفت: هر گونه اقدام نظام های استکباری متاثر از رژیم صهیونیستی در دیدگاه ملت ایران قابل قبول نیست.

رشتبری با اشاره به توافقات انجام شده بین کشورمان ایران و گروه مذاکره کننده گفت: ملت ایران هیچ گونه عهد شکنی را قبول نداشته و اگر دولت‌های مذاکره کننده با نظر رژیم صهیونیستی در مواضع خود علیه ایران اقدامی را انجام دهند ملت ایران این مذاکرات را قبول نخواهد کرد.

وی افزود: به گفته امام خمینی (ره) ملت ایران با تمام صبر در مقابل تحریم و فتنه دشمنان ایستادگی کرده و ملت ایران بار دیگر با فصل الخطاب قرار دادن آرمان ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب و شهدا با شعار ایستادگی، صبر و بصیرت در کنار رهبری حرکت خواهند کرد.

رشتبری افزود: اینکه دشمنان اینگونه نمی توانند حرکت علمی و فناوری ایران را تحمل نمایند نشان از وزن سنگین مردم این کشور در دنیا است و مردم ایران ضمن اینکه از گروه مذاکره کشورمان تشکر می کنند خواستار حرکت شایسته و جواب قاطع به توهین‌های استکبار شدند.

وی افزود: در طول 35 سال اخیر توهین‌ها و اهانت‌های متعددی را ملت ایران از سوی استکبار جهانی شاهد بوده و قرار بود بعد از مذاکرات تحریم‌ها کاهش یابد و ملت ایران نیز در اعتماد خود به دولت آمریکا بازنگری کنند و با این رویه فکری استکبار، که بعد از توافقات مدام اعلام می کنند هنوز تمام گزینه‌ها روی میز است اصلا در دیدگاه ملت ایران قابل قبول نیست چرا که ملت ایران عهد شکنی را قبول ندارند.

امام جمعه خلخال با گرامیداشت سالروز هجرت پیامبر(ص) از مکه به مدینه و یادآوری شهامت و فداکاری حضرت علی (ع) در دفاع از پیامبر و اینکه با فداکاری خود در بستر پیامبر خوابید. همگان را به همنشینی با اهل خیر و نیکی به همنوع توصیه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه خلخال در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به گفتمان مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی گفت: سبک زندگی و رعایت قناعت در زندگی آرامش را در زندگی غوطه ور می سازد.

انتهای پیام/62008/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول