اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

ادامه مذاکرات بدون لغو تحریم‌ها نادیده‌ گرفتن مواضع عزتمند ایران است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ادامه مذاکرات بدون لغو تحریم‌های جدید از سوی آمریکا و اروپا نادیده‌ گرفتن مواضع عزتمند ایران در عرصه معادلات بین‌‌المللی است.

ادامه مذاکرات بدون لغو تحریم‌ها نادیده‌ گرفتن مواضع عزتمند ایران است

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مذاکرات ژنو اظهار داشت: ادامه مذاکرات بدون لغو تحریم‌های جدید از سوی آمریکا و اروپا نادیده‌ گرفتن مواضع عزتمند جمهوری اسلامی ایران در عرصه معادلات سیاسی بین‌‌المللی است که باید وزیر امور خارجه پاسخگوی این ملت بزرگ در رعایت شأن و اقتدار ایران در عرصه مذاکرات ژنو باشد.

وی گفت: اینکه رئیس جمهور آمریکا با صراحت اعلام می‌کند ظرف 6 ماه به اطلاعات ارزشمند هسته‌ای ایران دسترسی پیدا خواهد کرد و اگر ایران زیر بار خواسته‌هایش نرود، تحریم‌ها تشدید و گزینه‌های دیگر نیز همچنان روی میز است، خیال باطلی است که سردمداران آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سر پرورانده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سردمداران آمریکا در حالی این سخنان سخیف را ابراز می‌کنند که جمهوری اسلامی ایران قدرتمندتر از همیشه قله‌های عزت و اقتدار را درنوردیده و به یک قدرت شکست‌ناپذیر تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه تجربه نشان داده آمریکا و هم‌پیمانانش جز زبان قدرت را نمی‌فهمند، تأکید کرد: هرگونه نرمش غیر قهرمانانه در مقابل آنان جز آنکه موجبات زیاده‌خواهی آنها را فراهم کند، نتیجه‌‌ای در بر ندارد.

کارخانه‌ای با اشاره به اینکه در هیچ جای جهان شاهد نبوده‌ایم که ملت‌های آزاده جهان پای میز مذاکره به حقوق مسلم خود دست یافته باشند، ابراز داشت: برای ملت‌های انقلابی جهان در برابر استکبار جهانی تنها یک راه وجود دارد و آن هم مقاومت و ایستادگی با نگاه به درون است.

وی تأکید کرد: همان گونه که در جنگ نظامی باید تمام امکانات را برای مقابله با دشمن به کار گرفت در جنگ اقتصادی نیز بکارگیری امکانات و نیروها برای ارتقای قدرت تولید ساخت داخل با نگاه به درون، تنها راه مقابله با دشمن و بی‌اثر کردن تحریم‌هاست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقض مفاد توافقنامه از سوی آمریکا و اروپا حتی قبل از اجرا گفت: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باید از ارائه هر گونه اطلاعات ارزشمند هسته‌ای که رئیس جمهور آمریکا برای دستیابی به آن روزشماری می‌کند، اجتناب کند.

وی تأکید کرد: تیم مذاکره‌کننده از همان ابتدا خطوط قرمز را پیگیری و در صورتی که طرف‌های مقابل آن را نپذیرفتند، بدون آنکه خسارتی بر ملت ایران وارد شده باشد، بر حقوق قانونی این ملت سلحشور پافشاری کنند.

انتهای پیام/89002/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول