اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خاتمی:

غربی‌ها ناقضان حقوق بشر هستند / چشمداشتی به مذاکرات ژنو نداریم

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: چشممان از مذاکرات ژنو آب نمی‌خورد و استکبار به دنبال بهانه می‌گردد و از این رو‌ است که بحث حقوق بشر را پیش می‌کشند‌ در حالی که خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند.

غربی‌ها ناقضان حقوق بشر هستند / چشمداشتی به مذاکرات ژنو نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان‌، آیت‌الله ‌سید‌احمد خاتمی بعد از ظهر امروز در جمع کارکنان انتظامی و یگان ویژه استان کرمان اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی در جمهوری اسلامی از محبوبیت خاصی برخوردارند و دلیل‌ آن همراهی و همفکری با مردم است.

وی نیروهای نظامی و انتظامی ایران را دارای ویژگی‌های منحصر به فردی دانست که سایر کشور‌ها از آن برخوردار نیستند و عنوان کرد: در ایران نیروهای مسلح، مکتبی و مردمی بوده و با دفاع از اعتقادات خود، در همان راهی حرکت می‌کنند که مردم هستند و نکته حائز اهمیت دیگر این است که ارتقای در نیروهای مسلح همراه با ارزش‌های دینی است.

خاتمی تصریح کرد: یکی از افتخارات نیروی‌های نظامی و انتظامی در ایران این است که فرماندهی آن را رهبر معظم انقلاب اسلامی بر عهده دارند و این از الطاف الهی است که نصیب نیروهای مسلح شده است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه 9 دی اشاره کرد و ابراز داشت: این حادثه به حق حماسه بود و حماسه یعنی حرکتی که با عشق و از عمق جان شکل می‌گیرد به گونه‌ای که در 9 دی، جمعیتی که سر از پا نمی‌نشناختند با عشق به ولایت به صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند.

امام جمعه موقت تهران گفت: در طول 35 سالی که از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، همواره همه رؤسای جمهور آمریکا حتی برای یک بار هم که شده هوس حمله نظامی به ایران را داشته‌اند، اما موفق نشده‌اند، زیرا این جا نظامی سرکار است که با مردم یکی است و 35 سال است، دشمنان می‌خواهند مردم را از نظام جدا کنند.

خاتمی ابراز داشت: در این جا مردم با نظام همراه و متحد هستند و رمز دوم پیروزی نظام مقابل دشمنان، داشتن نیروهای مسلح منسجم است و نیروهای مذهبی، مکتبی، فن‌آور، هنرمند و شجاع هستند.

وی به مذاکرات هسته‌ای اشاره و بیان کرد: چشممان به این مذاکرات آب نمی‌خورد و استکبار به دنبال بهانه می‌گردد و از این رو‌ است که بحث حقوق بشر را پیش می‌کشند‌ در حالی که خودشان بزرگترین ناقضان حقوق بشر هستند.

خاتمی‌ عنوان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی باید با بصیرت مواضع حق را بشناسد و بر این اساس موضع حق و چراغ راه ما ولایت‌فقیه است.

انتهای پیام/2446/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول