اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین (ع):

مذاکرات هسته‌ای ایران تزویر دیپلماسی غرب را آشکار کرد

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: در مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+ 5 تزویر دیپلماسی غرب برای دنیا آشکار شد.

مذاکرات هسته‌ای ایران تزویر دیپلماسی غرب را آشکار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، سردار حسن رستگارپناه جمعه‌ شب در یادواره سرداران شهید جعفر طالبی و احمد کرمی و 13 شهید فصل پاییز شهر سریش‌آباد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: هوشمندی شرط موفقیت در این مذاکرات است که باید بر مبنای تدبیر و درایت باشد.

وی با بیان اینکه ترس و هراس دشمنان از قدرت ایمان، اعتقاد و باور جوانان ما است، تصریح کرد: گزینه اعتقاد و ایمان ما در برابر گزینه نظامی آنان، مقتدرتر و کاربردی‌تر است.

به گفته رستگارپناه، مصوبات غیرمنطقی و ضدبشری علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران در طول این سال‌ها از جمله تدریس نشدن فیزیک هسته‌ای در مراکز آموزش عالی و تحریم علمی ایران از جمله نشانه‌های اثبات این هراس و وحشت دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواری، اعتماد به مردم و توجه به توان داخلی نباید در حاشیه مذاکرات قرار گیرد.

رستگارپناه منفعت‌جویی ملت در مذاکرات را یادآور شد و افزود: غربی‌ها در گردابی گیر افتاده‌اند و تنها راه نجات خود را مذاکره می‌بینند، اما خوش‌آمد آنها نباید موجب شود ما دست و پای خودمان را گم کنیم.

وی با اشاره به محک امام خمینی(ره) در زمینه درست یا اشتباه بودن سیاست ما در قبال غرب ، تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرمودند که که اگر کار ما مورد رضایت استکبار باشد، پس اصل کار ما اشتباه است و اگر نارضایتی آنان را در پی داشت، مسلماً کاری درست بوده است.

استحکام‌بخشی باورهای دینی در مراکز آموزشی

این مسئول با تاکید بر استحکام‌بخشی باورهای دینی در مراکز آموزشی، فرهنگی و مذهبی افزود: امروز دشمن تمام ملت ایران در هر مسئولیت و شغلی را هدف قرار گرفته است که تقابل با این ترفند در سایه تکلیف‌مداری میسر خواهد شد.

رستگارپناه خاطرنشان کرد: دشمن اگر لحظه‌ای فکری خطا مبنی بر حمله نظامی به ایران را در سر بپروراند، جوانان ما آماده‌تر و پایدارتر از دوران دفاع مقدس به صحنه می‌آیند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه جامع امام حسین(ع)، با اشاره به لزوم تحقق تبدیل ایران به کشور شاخص خاورمیانه بر مبنای سند چشم‌انداز، گفت: سرعت‌بخشی به این مهم، نیازمند دید راهبردی و دراز مدت فارغ از دیدگاه‌های جناحی و سیاسی است.

وی اظهار داشت: بر همین مبنا، دولت‌ها و نمایندگان مجلس نیز باید با نگاهی دراز مدت و فراتر از 4 سال عمر مدیریتی خود افق‌های بلندتر را در نظر داشته باشند.

وی تصریح کرد: با هدایت‌های هوشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری شاهد تحقق‌بخشی از نگرش‌ها در کشور هستیم.

رستگارپناه اقتدار سیاسی، علمی و امنیتی موجود را حاصل خون شهدا برشمرد و افزود: همه ملت ایران باید حافظ خون شهدا باشند تا مملکت ما آسیب نبیند.

وی در ادامه با اشاره به عوامل اقتدار ایران در عرصه جهانی، مردم، حاکمیت سیاسی و رهبری روشنگرانه را از جمله این اهداف اعلام و اظهار داشت: به رغم تلاش دشمنان برای جدا نشان دادن مردم کردستان از نظام جمهوری اسلامی، این مردم در عرصه‌های مختلف نشان دادند که پشتیبان انقلاب هستند.

وی در پایان سریش‌آباد را نمونه بارز ایثار و شهادت در کردستان و ایران خواند و گفت: به رغم تمامی ایثارگری‌ها و جانفشانی مردم این خطه، شاخص‌های توسعه در این منطقه نامطلوب است و هنوز نیازمند خدمات بسیاری است.

انتهای پیام/79009/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول