اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های قهرمانی کشور

تیم جودو قزوین بر سکوی نایب‌قهرمانی جوانان ایستاد

تیم جودو استان قزوین در جریان مسابقات قهرمانی جوانان کشور بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد.

تیم جودو قزوین بر سکوی نایب‌قهرمانی جوانان ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جودوکاران قزوینی در جریان برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور که با حضور بیش از 150 جودوکار از استان‌های سراسر کشور به میزبانی تهران برگزار شد، موفق شدند با کسب دو نشان ارزشمند طلا و یک نشان نقره عنوان نایب‌قهرمانی کشور را تصاحب کنند.

در جریان برگزاری این مسابقات علیرضا شیری جودوکار شایسته وزن منهای 81 کیلوگرم استان قزوین با درخشش خود موفق شد در پایان با شکست تمام رقیبان گردن‌آویز طلا را تصاحب کند و بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

اما رامین صفویه دیگر جودوکار جوان این استان که عنوان سومی و مدال ارزشمند برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان  جهان را در کارنامه خود دارد، با نمایشی فوق‌العاده  توانست ضمن کسب عنوان قهرمانی وزن منهای 90 کیلوگرم دومین مدال خوشرنگ طلای تیم جودو استان قزوین را در این مسابقات به ارمغان آورد.

دبیر هیئت جودو استان قزوین در همین ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه بهزاد محرمی دیگر نماینده این استان در این مسابقات نیز موفق به کسب نشان نقره شد، اظهار کرد: محرمی این مدال را در وزن 73 کیلوگرم برای تیم جودو استان کسب کرد.

حمید فرمانی افزود: رشته ورزشی جودو در سال‌های اخیر روند رو به رشدی را در استان قزوین پشت سر گذاشته است.

وی ادامه داد: تنها در دو سال اخیر سه، چهار جودوکار این استان در قالب تیم‌های ملی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در ترکیب تیم‌های ملی در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان حضور یافته‌اند که در این بین رامین صفویه ورزشکار استان قزوین موفق شده است برای نخستین بار در تاریخ جامعه ورزشی جودو رده‌سنی نوجوانان کشورمان عنوان سومی جهان را تصاحب کند.

دبیر هیئت جودو استان قزوین با اشاره به نتایج خوب جودوکاران این استان در جریان مسابقات قهرمانی کشور، عنوان کرد: بدون شک جودوکاران استان قزوین در این مسابقات عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند انتظارات را برآورده سازند.

فرمانی با بیان اینکه تیم جودو جوانان استان قزوین برای  دومین سال متوالی عنوان نایب‌قهرمانی کشور را تصاحب کرد، افزود: بدون شک تصاحب این مقام با حضور دیگر تیم‌های قدرتمند، نتیجه‌ای خوب و رضایت‌بخش برای جودو استان به شمار می‌رود.

این مسئول جودو قزوین را در حال پیشرفت توصیف و اظهار امیدواری کرد: سال آینده جودوکاران قزوینی بتوانند نخستین عنوان قهرمانی خود را در مسابقات جوانان کشور به‌ دست آورند.

انتهای پیام/77004/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول