اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

هفته اول لیگ برتر و دسته یک جودو

لیگ‌های جودو آغاز شد/ پیروزی پاس ثامن ‌الحجج و پالایش گاز ایلام

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول جودوی باشگاه‌های کشور با انجام ۱۰ بازی آغاز شد.

لیگ‌های جودو آغاز شد/ پیروزی پاس ثامن ‌الحجج و پالایش گاز ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، این دوره از مسابقات روز چهارشنبه در حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون و اعضای کادرفنی تیم‌های ملی در سالن شهید افراسیابی برگزار شد.

در لیگ‌ برتر دانشگاه آزاد به دلیل آماده نبودن شرایط درخواست تعویق بازی‌های خود را داشت که با موافقت سازمان لیگ، بازی‌های این تیم به زمان دیگری موکول شد، اما پالایش گاز ایلام در یک بازی برتر 6 بر صفر از سد نفت مسجد سلیمان گذشت. پاس ثامن الحجج 5 بر 2 مقابل نیروی زمینی ارتش صاحب پیروزی شد. نیروی زمینی در دومین دیدار هم مقابل موسسه مالی اعتباری میزان 3 بر یک بازنده میدان را ترک کرد.

در لیگ دسته اول و در گروه اول نیز صنایع سنگ قاسمی فر 5 بر 4 باشگاه علی حیدر را از پیش رو برداشت و در دومین دیدار 6 بر 3 نتیجه را به هیئت جودوی کرمانشاه واگذار کرد. رستوران شب‌های گلوبندک هم در دو پیکار خود  6بر 3 امید چناران و 5 بر 4 باشگاه علی حیدر را از پیش رو برداشت.

در گروه دوم شهرداری ساوه 5 بر 4 هیئت جودوی اندیمشک را از پیش رو برداشت و سپس مقابل پاس قوامین 8 بر یک شکست خورد. پاسی ها قبل از این دیدار آکادمی ملی جودو را با همان نتیجه شکست داده بود.

در جدول رده بندی لیگ برتر سه تیم پالایش گاز ایلام، پاس ثامن الحجج و موسسه مالی اعتباری قوامین با سه امتیاز و تفاضل برانفرادی متفاوت خانه های اول تا سوم را در اختیار دارند.

در لیگ دسته اول هم رستوران شب‌های گلوبندک با شش امتیاز در صدر گروه یک قرار دارد و هیئت جودوی کرمانشاه و صنایع سنگ قاسمی فر با سه امتیاز مکان‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. در گروه دوم هم پاس قوامین شش امتیازی است و خانه اول جدول را به خود اختصاص داده و شهرداری ساوه با سه امتیاز دوم است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول