اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب حداکثر آرا و برای 4 سال دیگر

محمدرضا اخگر رئیس هیئت جودوی استان مرکزی شد

مجمع انتخابی هیئت جودوی استان مرکزی با حضور دبیر فدراسیون برگزار شد که طی آن محمدرضا اخگر با کسب حداکثر آرا به مدت چهار سال دیگر ریاست این هیئت را بر عهده گرفت.

محمدرضا اخگر رئیس هیئت جودوی استان مرکزی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مجمع انتخابی هیئت جودوی استان مرکزی پیش از ظهر امروز و با حضور دبیر فدراسیون جودو، مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد که طی آن محمدرضا اخگر با کسب 19 رای موافق به عنوان رئیس هیئت جودو استان انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در این مجمع گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در سال جاری چندین مجمع انتخابی را برگزار کرده که خوشبختانه تمام مجامع در صحت و سلامت کامل برگزار شده‌ است.

سعید ملکی افزود: تا پایان سال چندین مجمع انتخابی دیگر برگزار می‌شود و طی آن روسای جدید هیئت‌ها انتخاب خواهند شد.

وی تصریح کرد: ورزش از نیازهای اساسی و اجتناب‌‌ناپذیر جامعه است و کسانی که در این حوزه مسئولیتی را بر عهده می‌گیرند، باید بکوشند به بهترین نحو مسئولیت‌ خود را به انجام برسانند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بر لزوم حمایت همه ارگان‌ها از ورزش تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: موفقیت و پیشرفت در عرصه‌های ورزشی با اعتبارات محدود دولتی امکان‌پذیر نیست و اگر خواهان جامعه‌ای سالم و رشد یافته هستیم، محکوم به حمایت از ورزش و ورزشکار هستیم.

ملکی ادامه داد: خوشبختانه هیئت جودو از جمله هیئت‌های موفق در استان است که باید روند رو به رشد خود را با سرعت بیشتری نسبت به قبل ادامه دهد.

وی افزود: ورزشکاران استان طی ماه‌های اخیر با موفقیت در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افتخارات بسیار ارزشمندی برای استان کسب کرده‌اند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان خواستار تعامل هر چه بیشتر هیئت‌های ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان برای بهبود امور شد.

انتهای پیام/87001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول