اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

با حضور 32 جودوکار در اردوها

دور جدید تمرینات تیم ملی جودو از روز شنبه آغاز می‌شود

مرحله جدید اردوی تیم ملی به منظور آمادگی برای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون، با دعوت از 32 جودوکار از روز شنبه آغاز می‌شود.

دور جدید تمرینات تیم ملی جودو از روز شنبه آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی بزرگسالان جودو به منظور آمادگی برای بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون، از روز شنبه 14 دی ماه در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز می‌شود.

بر این اساس، فیروز اسدی، مهرداد زمانی، محمد جمالی، سعید ملایی، وحید حسن زاده و امیرحسین خادمیان از تهران، مجید تاجری و فیروز اسدی از البرز، امیر قاسمی‌نژاد، محمد پهلوانلو، مجتبی نیک بین، قاسم احدی، جواد محجوب، امید تیزتک، خسرو رحیمی، جعفر پهلوانی و احمد میرزاپور از خراسان رضوی، علی محمدنیا و بهزاد وحدانی از خراسان شمالی، ناصر ناصری پور و محمد رشنونژاد از خوزستان، مهدی خان احمدلو از زنجان، بهادر محرمی، رامین صفویه، بهزاد محرمی، سعید مرادی و علیرضا شیری نوکنده‌ای از قزوین، مهرداد صیدی، قاسم نوری زاده، علی اصغر موسوی از لرستان، مسعود حسن زاده و ابراهیم قجر از مازندران و محمدرضا خطیبی از گیلان 32 بازیکن دعوت شده به اردو هستند.

جودوکاران دعوت شده باید شنبه صبح خود را به مسئول اردو مستقر در سالن معرفی کنند.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول