اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

مسابقات جودوی قهرمانی آسیا-چین

هفت جودوکار جوان در آخرین روز حذف شدند

در آخرین روز از رقابت‌های جودوی جوانان قهرمانی آسیا چهار نماینده ایران در بخش مردان و سه نماینده در بخش بانوان با شکست مقابل حریفان خود از دور مسابقات حذف شدند.

هفت جودوکار جوان در آخرین روز حذف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین و آخرین روز مسابقات جودوی قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان امروز (جمعه) به میزبانی چین پیگیری شد و 7 نماینده کشورمان در بخش مردان و بانوان بدون کسب مدال به کار خود پایان دادند.

*نتایج رقابت‌های امروز (جمعه) در بخش مردان به شرح زیر است:

علیرضا شیری در وزن 81- کیلوگرم در دور اول با حضور پیدا نکردن نماینده لبنان به دور دوم راه یافت، اما در مرحله دوم با 3 اخطاره شدن مقابل نماینده کشور ژاپن به گروه بازنده ها رفت. نماینده وزن 81- کیلوگرم در این گروه با همین نتیجه به نماینده قزاقستان باخت و پنجم شد.

امیرحسین محب زاده نماینده وزن 90- کیلوگرم در همان دور اول مقابل نماینده ترکمنستان ایپون و از دور مسابقات کنار رفت.

شایان نصیرپور نماینده وزن 100- کیلوگرم در دور اول با قرعه استراحت روبرو شد، دور دوم نماینده چین تایپه را ایپون کرد، دور سوم مقابل نماینده کره جنوبی ایپون شد و به گروه بازنده ها رفت.

نصیرپور در دور بعدی با شکست مقابل نماینده قزاقستان از دور مسابقات کنار رفت و پنجم شد.

جعفر پهلوانی نماینده وزن 100+کیلوگرم در دور اول نماینده چین تایپه را شکست داد، در دور دوم با اخطار به نماینده چین باخت و به گروه بازنده‌ها رفت، در این مرحله با شکست مقابل نماینده ازبکستان در مکان پنجم قرار گرفت.

*نتایج رقابت‌های امروز(جمعه) در بخش بانوان به شرح زیر است: 

دنیا آقایی نماینده وزن 63- کیلوگرم دور اول استراحت کرد، دور دوم مقابل نماینده قرقیزستان ایپون شد و دور سوم با شکست مقابل نماینده قزاقستان در مکان پنجم قرار گرفت.

صبا کرمعلی نماینده وزن 70- کیلوگرم دور اول با قرعه استراحت روبرو شد، دور دوم به دلیل حضور پیدا نکردن نماینده لبنان کرمعلی به دور سوم راه یافت، وی با شکست مقابل نماینده ژاپن به گروه بازنده ها رفت، کرمعلی در این مرحله به مصاف نماینده چین رفت، اما مقابل این حریف هم ایپون و در مکان پنجم قرار گرفت.

زینب جلالوند نماینده وزن 78- کیلوگرم دور اول مقابل نماینده هند ایپون شد، دور دوم هم برابر نماینده کره جنوبی ایپون شد.

مسابقات جودوی قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا در حالی امروز به پایان رسید که تیم جودوی نوجوانان چهار مدال برنز توسط رامین صفویه، محمد رشنو نژاد، مهدی فتحی پور و حسین عربی کسب کردند و در بخش جوانان سه مدال برنز توسط آرش آقایی، بهزاد محرمی و سید مهرداد زمانی به دست آورد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول