اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت جودو استان مرکزی:

برنامه‌های هیئت جودو در 4 سال گذشته استعدادیابی بوده است

رئیس هیئت جودو استان مرکزی گفت: برنامه‌های هیئت جودو طی چهار سال گذشته معطوف به برنامه‌های استعدادیابی بوده است.

برنامه‌های هیئت جودو در 4 سال گذشته استعدادیابی بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا اخگر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه مجمع انتخابی رئیس هیئت جودو استان مرکزی اظهار داشت: آماده‌سازی زیرساخت‌های مناسب برای پرورش نخبگان این رشته و استعدادیابی مهم‌ترین سیاست‌های این هیئت طی چهار سال گذشته بوده است که این روند ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هم اکنون هیئت جودو استان در رده یازدهم هیئت‌های استانی این رشته در سطح کشور قرار دارد و با توجه به انتخاب سه نفر از نوجوانان و جوانان جودو کار استان به اردوهای تیم ملی این رتبه ارتقاء می‌یابد.

رئیس هیئت جودو استان مرکزی با بیان اینکه حضور ورزشکاران استان در اردوهای تیم ملی باعث ایجاد روحیه خودباوری در بین ورزشکاران جودو استان شده است، تاکید کرد: ادامه این پیشرفت‌ها نیازمند حل دغدغه‌های مالی این هیئت است.

اخگر اظهار داشت: پیشرفت جودو استان نیازمند توجه هر چه بیشتر مسئولین ورزشی استان و مدیران بخش خصوصی نسبت به این ورزش است که امیدواریم با نگاه مثبتی که در این زمینه در سطح استان به رشته جودو وجود دارد شاهد افتخار آفرینی جودوکاران استان در تمام عرصه‌ها باشیم.

وی در ادامه برگزاری هشت دوره آزمون ارتقاء کمربند دوره‌های آموزشی دفاع شخصی، کارگاه علم تمرین و راه‌اندازی دوره‌های استعدادیابی در شهرستان‌های شازند، محلات، فراهان و تفرش را بخشی از برنامه‌های این هیئت عنوان کرد.

انتهای پیام/87004/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول