اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فجر انقلاب/14

ساماندهی 35 گلزار شهدای روستایی گیلان

کارشناس مسئول معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از ساماندهی 35 گلزار شهدای روستایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

ساماندهی 35 گلزار شهدای روستایی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیدعبدالله یوسفی صبح امروز در جلسه کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: امسال یادواره شهدای شاخص انقلاب اسلامی با محوریت شهید یونس رودباری در استان برگزار می‌شود.

وی از ساماندهی 35 گلزار شهدای روستایی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در گیلان خبر داد و افزود: تعداد شش گلزار شهدا در امامزاده هاشم (ع) در رشت، رودسر، لاهیجان و تپه پلت‌کله لنگرود ساماندهی می‌شود.

یوسفی با بیان اینکه تبریک پیروزی انقلاب اسلامی برای خانواده شهدا و ایثارگران در بخش شهری و روستایی گیلان ارسال می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر در کنار گلزار شهدا در مناطق روستایی دایر می‌شود.

کارشناس مسئول معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان به برگزاری ویژه‌برنامه در روستاهای دارای بیشترین شهید انقلاب اسلامی در این استان اشاره کرد و گفت: یک روستا از هر شهرستان و در مجموع 16 روستا برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

وی، تعویض پرچم تمام گلزار شهدا در مناطق روستایی و عشایری همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی را از جمله برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان عنوان کرد.

یوسفی به برپایی شبی با قرآن با مشارکت دستگاه‌های مختلف در یکی از روستاهای با بیشترین شهید انقلاب اسلامی همزمان با دهه فجر در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: دیدار از جامعه ایثارگران از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان است.

*وجود 120 خانه قرآنی روستایی در گیلان

مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: تعداد 120 خانه قرآنی روستایی در استان وجود دارد.

حمید کوه‌پیما با اشاره به اجرای برنامه‌های قرآنی در روستاها، تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در خانه‌های قرآنی روستایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول