اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یزدی در اجتماع هزاران نفری مردم ساوجبلاغ:

هدف فتنه‌گران حمله به مقدسات و باورهای دینی مردم بود

یکی از اساتید حوزه علمیه قم گفت: هدف اصلی فتنه‌گران در آشوب‌های سال 88 حمله به مقدسات و باورهای دینی مردم بود.

هدف فتنه‌گران حمله به مقدسات و باورهای دینی مردم بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، به مناسبت سالروز حماسه بزرگ نهم دی ماه 88، بعد از ظهر امروز هزاران نفر از مردم ولایی و مومن این شهرستان با اجتماع در مصلای ساوجبلاغ، سالگرد این حماسه عظیم را پاس داشتند.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین علی یزدی از اساتید حوزه علمیه قم طی سخنانی با اشاره به آشوب‌ها و اغتشاش‌های پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فتنه 88 یکی از سنگین‌ترین هجمه‌های دشمنان اسلام و انقلاب و بدخواهان داخلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی تصریح کرد: کشورهای استکباری در غرب در فتنه 88 نقش فعالی داشتند و با هدایت بدخواهان، فریب‌خوردگان و پیاده‌نظام خود در داخل به دنبال براندازی نظام ولایی ما بودند.

این استاد حوزه علمیه قم افزود: هدف اصلی فتنه‌گران، حمله به مقدسات و باورهای دینی و مذهبی ملت ایران بود و می‌خواستند با منحرف کردن ذهن جوانان، آنها را از پیگیری آرمان‌ها و اهداف اسلام و انقلاب دور سازند.

یزدی تاکید کرد: مردم ایران در سال 57 برای استقرار یک نظام دینی قیام کردند و مهمترین خواسته آنها اجرای احکام و حدود الهی و دین مبین اسلام بود و تا به امروز هرگاه پای دفاع از دین و ولایت به میان آمده،‌ این مردم حاضر به ایثار و فداکاری بودند.

وی افزود: دشمنان اسلام مردم ما را خوب نمی‌شناسند و نمی‌دانستند که آنها در دفاع از ولایت هیچ خط قرمزی برای خود نشناخته و تا پای جان در راه ولایت حاضر به هرگونه ایثار و فداکاری هستند.

یزدی بیان داشت: به همین دلیل وقتی فتنه‌گران و پیاده نظام دشمن به مقدسات ما توهین و در روز عاشورا به عزاداران حسینی (ع) حمله کردند،‌ این مردم به میدان آمده و طومار فتنه‌گران را در هم پیچیدند.

وی تاکید کرد: حضور حماسی مردم در روز نهم دی برای دفاع از دین و تجدید میثاق و عهد با ولایت بود.

یزدی در پایان با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم پاسداشت نهم دی در سراسر کشور افزود: ملت ایران با حضور در مراسم امروز بار دیگر با رهبری معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و پیام مهمی به دشمنان اسلام و انقلاب دادند، مبنی بر اینکه اگر باز هم به فکر توطئه و فتنه‌گری باشند، پاسخی محکم‌تر از 9 دی 88 دریافت خواهند کرد.

لازم به توضیح است، مردم ولایی و مومن شهرستان ساوجبلاغ در مراسم عصر امروز شعارهایی علیه فتنه‌گران، دشمنان خارجی اسلام و انقلاب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین در حمایت از رهبری معظم انقلاب اسلامی سر دادند.

در حال حاضر نیز بسیاری از مردم ساوجبلاغ در مصلای بزرگ این شهرستان حضور داشته و با سردادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر، ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم‌ خامنه‌ای و فتنه‌گر وطن فروش اعدام باید گردد، بار دیگر خواستار مجازات عاملان فتنه 88 شده و عهد و پیمان خود را با رهبری معظم انقلاب اسلامی تجدید کردند.

انتهای پیام/2302/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول