اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

موقعیت‌شناسی مردم حماسه 9 دی را خلق کرد

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار قزوین گفت: بصیرت، آگاهی و موقعیت‌شناسی مردم سبب شد که حماسه 9 دی خلق و فتنه‌گران رسوا شوند.

موقعیت‌شناسی مردم حماسه 9 دی را خلق کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، منوچهر حبیبی در حاشیه مراسم معارفه شهردار جدید شهر آبیک که بعد از ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی و هنری باران برگزار شد، با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: حماسه 9 دی تثبیت‌کننده نظام و تداوم انقلاب به رهبری مقام عظمای ولایت بود.

وی افزود: در 9 دی یک بار دیگر مردم پیوند خود را با ولایت فقیه گره زدند و با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

این مسئول بر پاسداری اعتقادات و ارزش‌های دینی از سوی مسئولان در جامعه تاکید کرد و گفت: در طی 35 سال از عمر انقلاب اسلامی، مردم هر لحظه و هر زمانی که ضرورت ایجاب می‌کرد جلوتر از مسئولان در همه صحنه‌ها و در ابعاد مختلف حضور داشته‌اند که بیانگر اعتماد ملت به مقام معظم رهبری و نظام بوده است.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مردم با خلق حماسه 9 دی به این شعار که «از او به یک اشاره، از ما به سر دویدن» تحقق بخشیدند.

حبیبی با اشاره به تحلیل مقام معظم رهبری از عبرت‌های عاشورا و تعبیر و تفسیر خواص و عوام خاطرنشان کرد: اگرچه تقدیر الهی این بود که حادثه کربلا رخ دهد، ولی اگر خواص به وظیفه خود عمل می‌کردند واقعه کربلا به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.

وی اضافه کرد: اگر در سال 88 هم خواص به وظایف خود در همه ابعاد و مقتضیات زمان به نحو احسن عمل می‌کردند، نظام شاهد هزینه هنگفت نمی‌شد و بسیاری از هزینه‌ها از دوش نظام برداشته می‌شد.

این مسئول تصریح کرد: ایران اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام است بنابراین باید پرچم انقلاب اسلامی را به دست صاحب اصلی‌اش یعنی امام زمان (عج) بسپاریم.

انتهای پیام/77006/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول