اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد برجسته حوزه و دانشگاه:

حماسه 9 دی باید برای همیشه زنده بماند

استاد برجسته حوزه و دانشگاه گفت: فتنه عملی برای آزمایش یک ملت است و مردم ایران در نهم دی ماه سال 88 بر فتنه غلبه کردند و این حماسه باید برای همیشه زنده بماند.

حماسه 9 دی باید برای همیشه زنده بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، آیت‌الله محمد ثقفی عصر امروز در آیین بزرگداشت حماسه نهم دی ماه در شرکت پالایش گاز فجر جم کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم را سنگربانان جبهه اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: باید در همه حال تلاش‌های شبانه‌روزی این کارکنان را ارج نهاد.

وی همچنین از ماه‌های محرم و صفر به‌عنوان بزرگترین و مهم‌ترین ماه‌های مسلمانان یاد کرد و گفت: مسلمانان هرچه دارند از اهل بیت (ع) وخاندان پیغمبر(ص) است و انشاءالله همه ما از این دو ماه بزرگ حاجت گرفته باشیم.

این استاد دانشگاه و حوزه در بخش دیگری از اظهارات خود، روز نهم دی ماه سال 88 را روزی نامید که ملت بزرگ ایران دستان غیب و کمک ائمه (ع) را به خوبی لمس کردند و توانستند کانون فتنه را به هم بریزند.

وی افزود: دشمنان انقلاب رمز ملت ایران که همانا " مکتب اهل بیت(ع)" است را به خوبی شناخته‌اند و در معادلات خود این مسئله را مورد هدف قرار می‌دهند.

ثقفی تاکید کرد: حماسه بزرگ نهم دی ماه اولین و آخرین حماسه مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی نیست و این مردم باید همواره موفقیت‌ها و حماسه‌های گذشته و آینده خود را مرور کنند و به آن افتخار ورزند.

وی ادامه داد: فتنه عملی برای آزمایش یک ملت است و مردم ایران در نهم دیماه سال 88 بر فتنه غلبه کردند و این حماسه باید برای همیشه زنده بماند.

این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود نیز با توجه به فرارسیدن رحلت پیامبر اکرم(ص)، پیرامون ابعاد زندگی آن حضرت سخنانی ایراد کرد.

وی مظلومیت و درخشندگی را دو بعد مهم زندگی خاندان اهل بیت(ع) دانست.

گفتنی است این مراسم که جمع زیادی از بسیجیان پالایشگاه نیز در آن حضور داشتند با عنوان "همایش بصیرت" توسط پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شرکت پالایش گاز فجر جم برنامه‌ریزی شده بود.

انتهای پیام/2451/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول