اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه تبریز:

تطهیر فتنه‌گران امکان ندارد/مردم‌ در 9 دی ‌فتنه‌ را در‌هم شکستند

رئیس دانشگاه تبریز با بیان اینکه در نهم دی ماه سال 88 مردم با تبعیت از مقام معظم رهبری توطئه‌ها را در هم شکستند، گفت: برای مقابله فتنه 88 مردم آذربایجان در هشتم دی ماه ورق دیگری به افتخارات این استان افزودند.

تطهیر فتنه‌گران امکان ندارد/مردم‌ در 9 دی ‌فتنه‌ را در‌هم شکستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز آژیده عصر امروز در همایش ویژه بصیرت و میثاق امت با ولایت با بیان اینکه فلسفه وجودی این همایش از باب تذکر و تشریح حق است تا با فضاسازی بر باطل جامع حق نپوشانند، اظهار کرد: برگزاری این همایش از ضروریات است، امروز دست‌هایی در کار است تا قبح  فتنه را از بین برده و فتنه‌گران را تطهیر کنند.

وی اضافه کرد: به حق کشور ما امروز الگویی شده است برای مردم سالاری دینی، در منطقه کشورهایی وجود دارند که با واژه انتخابات بیگانه‌اند، از این جهت واژه مردم سالاری دینی برازنده نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس دانشگاه تبریز با تاکید بر اینکه انتخابات فرصت مناسبی برای نظام و مایه قوت و موجب عزت است، خاطر نشان کرد: دشمنان هم انتخابات را فرصت مناسبی برای ایجاد التهاب می‌دانند و با جنگ نرم سعی در ایجاد شکاف بین مردم دارند.

وی با اشاره به اینکه پروژه ادعای تقلب در انتخابات 88 تنها بهانه بود، اضافه کرد: آنها سعی داشتند تا با شبهه‌افکنی فضا را برای توطئه شوم خودشان آماده کنند، در این جریان ناپختگی و عنادورزی برخی در داخل موجب شد تا انتخابات بی‌نظیر 88 را تلخ کنند.

آژیده با فصل‌الخطاب خواندن فرمایشات رهبری در همه موارد، گفت: برخی‌ها بعد از انتخابات تمکین نکردند و فرمایش رهبری را که تمکین بر قانون است نپذیرفتند.

وی ادامه داد: برای مقابله با این جریان‌ها و گستاخی‌ها مردم آذربایجان در هشتم دی ماه ورق دیگری به افتخارات این استان افزودند و با حرکت مردم تبریز و اقدامات نماینده ولی فقیه در استان تاثیر بسزایی در حرکت 9 دی مردم ایران داشتند.

رئیس دانشگاه تبریز افزود: بزرگ‌ترین درسی که می‌توان از نهم دی گرفت، همچنان که امام راحل فرمودند باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا این کشور آسیب نبیند.

وی با بیان اینکه در نهم دی ماه سال 88 مردم با تبعیت از مقام معظم رهبری توطئه‌ها را در هم شکستند، اضافه کرد: همه باید به دنبال وحدت باشیم ولی باید به این مهم نیز توجه کنیم که اساس و رمز وحدت در تبعیت از ولایت فقیه است.

انتهای پیام/60002/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول