اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

9 دی تجدید میثاق دوباره مردم با ولایت است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر گفت: 9 دی تجدید میثاق دوباره مردم با ولایت است.

9 دی تجدید میثاق دوباره مردم با ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، محمود قنبرزاده ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان دبیرستان آل طاها ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) اظهار داشت: 9 دی تجلی اقتدار و ولایت‌مداری ملت انقلابی است.

وی با اشاره به جنگ احزاب در دوران صدر اسلام بیان داشت: تمام گروه‌های مخالف پیامبر و اسلام علیرغم تمام اختلاف سلیقه‌ها تنها در یک مورد آن هم برای از بین بردن اسلام نوپا با همدیگر متحد شده و پیمان اخوت بستند.

قنبرزاده افزود: در جریان فتنه 88 نیز تمام دشمنان انقلاب اسلامی ایران و همه بدخواهان داخلی و خارجی علیرغم تمام اختلافات شدید میانشان با همدیگر متحد شدند تا بلکه بتوانند ضربه‌ای بر بدنه این نظام وارد کنند.

وی تاکید کرد: انتخابات 88 بهانه‌ای بود که دشمنان اسلام و انقلاب می‌خواستند با شعار بی‌پایه و اساس تقلب در انتخابات در مقابل ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه بایستند و به مبارزه با آن برخیزند.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی در حمایت از رهبری با حضور گسترده خود در برابر بدخواهان نظام ایستادند و با اقتدار از ولایت فقیه دفاع کردند.

این مسئول بیان داشت: روز 9 دی در تاریخ ایران اسلامی با حضور گسترده مردم پایدار و ماندگار شد و تمام توطئه‌ها و فتنه‌های بدخواهان این نظام نقش بر آب گردید.

وی تاکید کرد: امروز اگر در کشور ما اقتدار، امنیت و آرامش حاکم است به برکت خون مطهر شهدا و حضور ولی فقیه و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه و رهبری است.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: فتنه‌گران سال 88 از تربیت دینی و بصیرت معنوی بی‌بهره بودند که اگر درایت و قاطعیت رهبری نبود، همه دستاوردها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی زیر سؤال می‌رفت.

انتهای پیام/2302/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول