اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای عنوان شد

هم‌صدایی رسانه‌های قزوین با پیام 9 دی

جمعی از رسانه‌های استان قزوین با انتشار بیانیه‌ای ضمن هم‌صدایی با پیام 9 دی از این حرکت انقلابی مردم اعلام حمایت کرده و بر پاسداری از این مهم تأکید کردند.

هم‌صدایی رسانه‌های قزوین با پیام 9 دی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در این بیانیه آمده است: در سال‌های اخیر استکبار جهانی علاوه بر جنگ‌هایی که به ملت‌های مسلمان تحمیل کرده، از جنگ نرم نیز به عنوان ابزاری تاثیرگذار برای پیگیری اهداف خود استفاده کرده است.

این بیانیه می‌افزاید: استکبار جهانی در این راستا با به خدمت گرفتن رسانه‌های خود به دنبال همسویی افکار عمومی ملت‌ها به خصوص کشورهای مسلمان با سیاست‌ و اندیشه‌های خویش است.

در این بیانیه همچنین عنوان شده است: اوج برنامه‌ریزی دشمن در ارتباط با موضوع یاد شده را می‌توان در فتنه 88 به وضوح دید؛ روزهایی که بی‌تردید اتاق فرمان استودیوهای خبری بیگانه به اتاق فرمان جنگ علیه ملت ایران تبدیل شده بود.

این بیانیه یادآور می‌شود: اگر نبود درایت و بینش عمیق حضرت امام خامنه‌ای و بصیرت عاشورایی مردمی که سال‌ها برای آرمان‌ و باورهایشان عاشقانه تلاش و جهاد کرده‌اند، دشمن به اهداف از پیش تعیین شده و دسیسه‌های خویش دست می‌یافت.

این بیانیه تصریح می‌کند: ملت آگاه ایران که بارها رشد و شعور بالای انقلابی خود را در مقاطع مختلف اثبات کرده و از بدو انقلاب تاکنون، هر زمان که نظام جمهوری اسلامی به حضور و مشارکت مردم نیاز داشته با تمام توان برای دفاع از انقلاب و نظام در عرصه حضور یافته است در نهم دی‌ماه سال 88 نیز اوج این حضور را به رخ کشید و با حمایت پر شور خود از موازین انقلاب و اسلام، بصیرتی را به نمایش گذاشت که موجب یاس و سردرگمی گمراهان و دشمنان شد.

در این بیانیه آمده است: جامعه رسانه‌های ارزشی استان قزوین همگام با مردم همیشه آگاه ایران عزیز سالروز این حماسه بزرگ را گرامی می‌دارد و یقین دارد که رویداد یاد شده جز با عنایت امام عصر (عج) و شور حسینی ملت انقلابی ایران و مدیریت دلسوزانه رهبر عالی‌قدر انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) میسر نبوده است.

این بیانیه عنوان می‌کند: امید است فعالان رسانه‌ای که نقش بی‌بدیلی در روشنگری و خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان داشتند، بیش از گذشته به رسالت خویش عمل کنند تا شاهد موفقیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اتصال آن به حکومت مولایمان امام عصر (عج) باشیم.

تاکنون رسانه‌های خبرگزاری فارس ـ خبرگزاری مهر ـ خبرگزاری تسنیم ـ خبرگزاری ایلنا ـ خبرگزاری آریا ـ پایگاه خبری صبح قزوین ـ نشریه امید البرز ـ روزنامه صبح وطن قزوین ـ نشریه سلوک ـ نشریه مشکاة ـ نشریه اندیشه زلال ـ سرپرستی روزنامه رسالت ـ سرپرستی روزنامه افکار ـ سرپرستی روزنامه جوان ـ نشریه تاک ـ نشریه نگاه قزوین ‌ـ نشریه آوای تات این بیانیه را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/2667/غ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول