اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از ‌همایش بصیرت ‌در تفرش‌

پایبندی ملت ایران ‌به نظام اسلامی ‌در حماسه 9 دی بر جهانیان نمایان شد

استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی کشوری با اشاره به اینکه 9 دی روز انقلاب بصیرت‌ها بود، گفت: نهم دی نمایش اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران حول محور ولایت فقیه در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید و برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

پایبندی ملت ایران ‌به نظام اسلامی ‌در حماسه 9 دی بر جهانیان نمایان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تفرش، محمد جواد محمودیان بعد از ظهر امروز در همایش بصیرت که به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی و در جمع اقشار مختلف مردم تفرش برگزار شد اظهار داشت:حماسه‌ای که مردم با بصیرت و غیرت ایرانی اسلامی در 9 دی ماه 1388 آفریدند روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه بصیرت افراد هر جامعه نقش مهمی در هدایت آن جامعه به سوی کمال دارد، تصریح کرد: در سال 61 هجری کسانی که امام حسین (ع) و اصحاب ایشان را به شهادت رساندند دچار بی‌بصیرتی و لغزش شده و از راه مستقیم گمراه شدند.

استاد دانشگاه و کارشناس سیاسی کشوری افزود: حضور مردم غیور ایران در جبهه‌های حق علیه باطل و پیروی از راه امام خمینی(ره) نشانگر بصیرت ملت ایران است و بصیرت در پیروزی حق از اهمیت بسیاری برخوردار است.

محمودی بیان کرد: توسعه سیاسی، توسعه اصلاحات و توسعه گفت‌وگوی تمدن‌ها و حقوق بشر از سال 72 تا قبل از روی کار آمدن دولت اصولگرا همه پیش زمینه ایجاد فتنه 88 بود و استکبار جهانی نقشه این خیانت را از پیش تهیه کرده بود.

وی ادامه داد: سران فتنه در برنامه به اصطلاح مدون خود نقشه سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران را تعیین کرده اما دست الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور ایران را حفظ کرد و مردم پایبندی به این نظام را با خلق حماسه 9 دی به نمایش گذاشتند.

کارشناس سیاسی کشور تصریح کرد: خائنان نظام با حضور مردم در خیابان‌ها و خلق حماسه سیاسی 9 دی تودهنی محکمی خوردند که هیچگاه فکر برخورد و رویش بصیرت عاشورائی مردم ایران در ذهن کوچکشان خطور نمی‌کرد.

محمودیان با توجه به نقش کلیدی بصیرت در جامعه گفت: مقام معظم رهبری از سال 88 تاکنون در بسیاری از سخنان خود به بحث فتنه تاکید کرده‌اند و بصیرت را قبله و راهنمای مردم ایران در 9 دی دانسته‌اند.

وی 9 دی را آئینه تمام نمای پیروی مردم از رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: پیوند ناگسستنی مردم ایران با نظام و رهبری که در این روز تجدید شد در طول تمام تاریخ مثال‌زدنی گردید.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: منتظر واقعی امام زمان(عج) هیچگاه فریب شعارهای فتنه گران و خائنان به نظام را نمی‌خورد و به عنوان محکم‌ترین پشتوانه رهبری به نظام خدمت می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش نیز در سخنانی در این آیین با شکوه گفت: تشخیص به هنگام و تجلی ایمان و دفاع از کیان نظام و پیروی از خط رهبری و حضور به موقع از ویژگی‌های حماسه 9 دی است.

سرهنگ علی فراهانی افزود: این ویژگی‌ها حتی از نگاه رسانه‌های معاند و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نیز پنهان نماند.

وی در ادامه بر بصیرت افزایی نسل جوان و ضرورت تبعیت از فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری و ترویج و تشریح ابعاد و زوایای آن تاکید کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم تا برنامه‌های سازنده و بصیرت افزایی به صورت هدفمند اجرا شوند تا اثرگذاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/87012/ش‌40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول