اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه رودسر:

9 دی گورستان نقشه‌های دشمنان نظام شد

فرمانده سپاه ناحیه رودسر گفت: حماسه 9 دی نقشه‌های دشمنان نظام را برای همیشه به گورستان تاریخ سپرد.

9 دی گورستان نقشه‌های دشمنان نظام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، رحمان عصامی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی، اظهار کرد: یوم الله 9 دی پایه‌های حکومت اسلامی ایران را محکم‌تر کرد و نقشه‌های دشمنان نظام مقدس اسلامی را برای همیشه به گورستان تاریخ سپرد.

به گفته وی، فتنه سال 88 نتیجه طراحی و برنامه‌ریزی طولانی مدت و پیچیده سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان داخلی و خارجی و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا بود.

این مسئول، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مدیریت صحنه فتنه 88 در بیرون از مرزهای کشور قرار داشت، خاطرنشان کرد: برخی در داخل دانسته و ندانسته در گرداب آن گرفتار شدند.

وی ادامه داد: فتنه‌ای که هشت ماه طول کشید موجب سلب آسایش و امنیت مردم شد و اوج وقاحت و بی‌شرمی تا آنجا پیش رفت که در روز عاشورا به عزاداران عاشورایی حمله کردند.

عصامی، سوزاندن پرچم‌های عزای سرور و سالار شهیدان و قرآن و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه را نشانه ددمنشی فتنه‌گران دانست.

به گفته وی، فتنه‌ای که به بهانه ایجاد تقلب در شمارش آرای انتخابات 88 از سوی سران فتنه‌گر مطرح شده بود، اقتدار نظام را خدشه‌دار کرد.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر متذکر شد: پس از فتنه 88 آثار تحریم‌ها در اشکال جدید علیه ایران در دستور کار قدرت‌های شیطانی غرب قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از گذشت چهار سال به بهانه سرپوش گذاشتن به خیانت بزرگ فتنه‌گران آن را سوء‌تفاهم می‌دانند و محاکمه سران فتنه در دادگاه عدل نظام اسلامی را قائل نیستند و برطرف شدن حصر آنها را طلب می‌کنند.

این مسئول، خواسته به‌حق مردم را محاکمه فتنه‌گران و خائنان به ملت و نظام و دستاوردهای مقدس آن ذکر کرد و افزود: محاکمه فتنه‌گران در دادگاه عدل نظام مقدس جمهوری اسلامی درس عبرتی برای دیگران می‌شود.

وی یادآور شد: همه ما امروز با شرکت در سالروز حماسه 9 دی بار دیگر با مقام معظم رهبری تجدید پیمان بستیم و اعلام می‌کنیم که در مقابل فتنه‌گران و زیاده‌خواهی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم و مدافع حریم ولایت و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/84001/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول