اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

9 دی روز بصیرت و آگاهی ایرانیان و خاموشی آتش فتنه برای همیشه بود

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 9 دی روز بصیرت و آگاهی ایرانیان و خاموشی آتش فتنه برای همیشه بود.

9 دی روز بصیرت و آگاهی ایرانیان و خاموشی آتش فتنه برای همیشه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی عصر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی که در حسینیه سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان برگزار شد، اظهار داشت: 9 دی روزی به یاد ماندنی و ماندگار در تاریخ کشور است.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی، پس از فتنه سال 88 با حرکت عظیم مردمی به وقوع پیوست، بیان داشت: در انتخابات سال 88 با توجه به شرایط حاکم و توجه بسیاری که کشورهای منطقه به ایران داشتند، برخی از گروه‌ها و سران فتنه، به خیابان ریخته و در کشور آشوب به پا کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در فتنه سال 88 افرادی که در انتخابات دور نهم شکست خورده بودند، در تلاش برای ضربه زدن به نظام بودند، اذعان داشت: وقتی این گروه مشاهده کردند که در انتخابات شکست خورده‌اند، دست به اقدام جدیدی زده و در کشور فتنه به راه‌ انداختند.

این مسئول در ادامه با اشاره به همکاری منافقان و کشورهای غربی در راه‌اندازی فتنه سال 88 اضافه کرد: در بحث فتنه کمک‌های خارجی به سران فتنه مورد توجه بود و برخی از کشورهای غربی هزینه بسیاری برای راه‌اندازی این فتنه متحمل شدند.

سردار کرمی در ادامه با اشاره به سازماندهی‌های انجام شده برای راه‌اندازی فتنه گفت: سران فتنه برای انجام این کار چند هزار نیرو آماده ساخته بودند.

وی با بیان اینکه در سال 88، مرکز فتنه سفارتخانه‌های کشورهای غربی بود، اذعان داشت: فتنه‌گران از اینکه مشاهده می‌کردند، شخص دیگری پیروز انتخابات است به خیابان‌ها ریخته و در کشور ایجاد ناامنی می‌کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه فتنه‌گران سال 88 سوار بر اسب چموش شیطان می‌تاختند، تصریح کرد: در مسیر این امر فتنه‌گران همه چیز را نادیده گرفته و خسارات زیادی به کشور وارد ساختند.

این مسئول همچنین با اشاره به شهادت رسیدن تعدادی از بسیجیان در جریان فتنه اظهار کرد: در آن زمان فتنه‌گران هر کسی را مقابل اقدامات افراطی خود می‌دیدند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه 9 دی نیز اشاره داشت و گفت: 9 دی روز افتخار ملت ایران است.

سردار کرمی با بیان اینکه در روز 9 دی، حماسه بزرگ ملت ایران به وقوع پیوست، اضافه کرد: 9 دی روز بصیرت و آگاهی ایرانیان و خاموشی آتش فتنه برای همیشه بود.

وی با بیان اینکه در 9 دی مردم ایران به ندای امام حسین (ع) در روز عاشورا لبیک گفتند، اضافه کرد: این روز، روز صلابت و افتخار کشور بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه حماسه 9 دی برای همیشه در تاریخ کشور جاودان و ماندگار خواهند ماند، اذعان داشت: خلق حماسه 9 دی برای همیشه در اذهان ملت ایران جاودان باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/73005‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول