اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه فجر فارس: ‌

حماسه 9 دی انقلاب را از گردنه سهمگین‌ فتنه به سلامت عبور داد‌

معاون سیاسی سپاه فجر فارس گفت: حماسه 9 دی انقلاب را از گردنه سهمگینی عبور داد که فتنه کلیت نظام را نشانه گرفته بود.

حماسه 9 دی انقلاب را از گردنه سهمگین‌ فتنه به سلامت عبور داد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ‌علی محمدی در جمع بسیجیان جامعه پزشکی این شهر اظهار داشت: برای توصیف 9 دی که روز بیعت مجدد با رهبر انقلاب، شهدا و آرمان‌ها بود هیچ واژه‌ای بهتر از حماسه نیست.

وی افزود: دشمنان از چند سال قبل برای فتنه در ایران برنامه‌ریزی کرده بودند و این که بگوییم به سبب فلان موضوع یا سخنرانی فلان شخص فتنه رخ داد، ساده‌اندیشانه است.

محمدی ادامه داد: در سال 78 نیز یک فتنه ایجاد شد که کسانی با نفوذ در دانشجویان یک اعتراض صنفی و دانشجویی را سیاسی کرده و از همین جا برنامه‌ریزی فتنه بزرگ‌تر آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: مثلث شوم استکبار شامل آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای غربی، برخی کشورهای خبیث منطقه و عمله‌های داخلی استکبار، اضلاع فتنه را تشکیل می‌دادند.

محمدی بیان کرد: فتنه‌گران در تهران کمیته تبلیغاتی، سیاسی و عملیاتی تشکیل داده بودند که کمیته تبلیغاتی انتشار تبلیغات فضای مجازی و کمیته سیاسی تدوین بیانیه و خط مشی را بر عهده داشتند و کمیته عملیاتی در میدان قیطریه مستقر شده بود.

به گفته وی، هنگامی که تیم اطلاعاتی متشکل از نهادهای مسئول به میدان قیطریه رفتند به یکباره با هجوم حساب شده چند هزار نفره روبه‌رو شدند که چنین هجومی بدون طرح‌ریزی ممکن نبود.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا از ابتدای انقلاب اسلامی، ابراز داشت: در بیستم خرداد 88 اوباما به رهبر معظم انقلاب نامه نوشت و بیان کرد که بدون حضور جمهوری اسلامی مسائل منطقه حل نمی‌شود.

محمدی اضافه کرد: همین فرد پس از امیدواری که با فتنه پیدا کرد لحن خود را تغییر داد و تحریم‌ بانک‌ها و شرکت‌های ایرانی توسط آمریکا و اروپا را دنبال کرد.

معاون سیاسی سپاه فجر فارس در ادامه ابراز داشت: امیدواری دشمنان نظام و جریانات مرده سیاسی و تضعیف وحدت ملی و ایجاد شکاف بین مردم از آسیب‌های اصلی فتنه بود.

تخریب نهادها و مراکز قانونی که کاندیدهای اصلاح‌طلب بر‌اساس رای همان نهادها به انتخابات وارد شده بودند دیگر آسیبی بود که وی برای اقدامات فتنه‌گران برشمرد و افزود: در فتنه با حیثیت نظام بازی شد چنان که سفارت انگلیس مانند ایام مشروطه اعلام کرد درهای سفارتخانه خود را می‌گشاید که البته پاسخ شایسته دانشجویان انقلابی بساط آنان را جمع کرد.

وی تصریح کرد: افزایش فشارها و تحریم‌ها، افزایش امید دشمنان قسم‌خورده به بی‌ثبات‌سازی ایران و باج‌خواهی در پرونده هسته‌ای دیگر مواردی است که در اثر فتنه رخ داد.

وی با اشاره به اینکه در فتنه نوک پیکان حملات متوجه عمود خیمه نظام شد، اضافه کرد: به سبب اینکه مقام معظم رهبری و درایت ولایت فقیه بارها باعث ناکامی آمریکاییان شده بود، سعی کردند در فتنه ضربات خود را متوجه همین جایگاه کنند.

محمدی با اشاره به جریان حضور مک فارلین به نمایندگی از آمریکا برای مذاکره با ایران، ابراز داشت: از همان زمان که مشخص نشد دعوت کننده آمریکاییان در داخل چه کسی بود دست‌هایی به دنبال احیای جایگاه آمریکا در ایران بودند.

وی با تشریح جایگاه ایران به عنوان سد راه نفوذ بر استکبار در خاورمیانه بیان کرد: استکبار به خاطر اینکه متوجه شد نمی‌تواند با ایران دربیفتد و از فتنه نیز طرفی نبست به سراغ سوریه رفت.

رئیس بسیج جامعه پزشکی دیگر سخنران این همایش بود و با تشریح 9 دی به عنوان روزی هم‌وزن 15 خرداد و 22 بهمن اظهار داشت: حماسه 9 دی انقلاب را از گردنه سهمگینی عبور داد که فتنه کلیت نظام را نشانه گرفته بود.

سرهنگ ولی‌الله اکبری افزود: 9 دی به درستی انقلاب سوم خوانده شد و حضور مردم در راهپیمایی این روز رفراندومی دوباره به نظام و ارزش‌های انقلاب بود.

انتهای پیام/‌2448/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول