اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه امام رضا(ع):

تنها در جمهوری اسلامی با سران فتنه با رأفت اسلامی برخورد شده است

مسئول سیاسی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی گفت: اگر آنچه در فتنه 88 روی داد در هر کجای دنیا به وقوع می‌پیوست عاملان آن را به بدترین نوع ممکن مجازات می‌کردند.

تنها در جمهوری اسلامی با سران فتنه با رأفت اسلامی برخورد شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، محمد عباسی مسئول سیاسی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی ظهر امروز در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه تایباد به زوایای تلاش دشمنان در فتنه 88 اشاره کرد و گفت: دشمنان برای براندازی نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به هر اقدامی دست زده و در هر فرصتی که بتوانند نیز دوباره دست به توطئه‌چینی می‌زنند.

وی با تاکید بر هوشیاری و بصیرت‌افزایی آحاد مردم در برابر توطئه‌های دشمنان گفت: ملت بصیر ایران با پیروی از مقام عظمای ولایت همواره توطئه دشمنان را خنثی کرده و حضور در حماسه نهم دی ماه نمایش عظیمی از وحدت، پایبندی به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با مقام عظمای ولایت بود.

مسئول سیاسی سپاه امام رضا (ع) افزود: اگر آنچه در فتنه 88 روی داد در هر کجای دنیا به وقوع می‌پیوست عاملان را به بدترین نوع ممکن مجازات می‌کردند اما در جمهوری اسلامی ایران با عاملان و سران فتنه سال 88 با رافت اسلامی مدارا شده است.

انتهای پیام/2202/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول