اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان:

فتنه 88 شبیه فتنه جمل بود

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان، فتنه 88 از نظر سکوت و موضع‌گیری برخی خواص بیشتر شبیه فتنه جمل بود.

فتنه 88 شبیه فتنه جمل بود

جواد نایینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: نهم دی تجلی اراده ملی و حضور مردم برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است روزی که مردم با حضور خود توانستند جواب دندان‌شکنی به فتنه‌گران و حامیان آنها بدهند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در 9 دی چشم فتنه را کور کردند گفت: در این روز پایان راه منافقان، ناکثین و قاسطین رقم خورد و استمرار راه حسینی و تجلی حضور یاران امام عصر(عج) در نهم دی‌ماه به منصه ظهور رسید.

فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه نهم دی نشان داد مردم معتقد به ولایت مطلقه فقیه هستند و در این مسیر با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌اند عنوان کرد: مردم در این برهه نشان دادند حتی کسانی که روزی مسئولیت اجرایی در سطوح بالا در کشور داشته‌اند در صورت زاویه‌گیری و فاصله با اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه از سوی آنان طرد می‌شوند.

نایینی با انتقاد از  برخی که فتنه 88 را نوعی سوء تفاهم اعلام می‌کنند بیان داشت: اینگونه سخنان در حالی مطرح می‌شود که همگان مشاهده کردند فتنه 88 سناریوی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن بود.

این مسئول با بیان اینکه در 9 دی ابعاد منافق‌گونه برخی افراد در داخل و خارج کشور مشخص شد تصریح کرد: آنها می‌خواستند بار دیگر قرآن‌ها را بر سر نیزه کنند و با شعار «لا حکم الا لاالله» معاویه‌گونه مقابل علی زمان بایستند، اما در این فتنه، ملت به خوبی باطن عمرعاص ‌گونه فتنه‌گران را شناختند و نگذاشتند قرآن ناطق، دیدگاه امام و مقام معظم رهبری و اصل انقلاب بر زمین بماند.

وی تحریم‌ها و فشارها صورت گرفته بر ملت ایران از سوی آمریکا و غرب را ناشی از عصبانیت آنها از سیلی «9 دی» دانست و گفت: مردم نشان دادند راه مقابله با هر تهاجم دشمن را در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی می‌یابند چنانکه جنگ هشت‌ساله تنها مقابل تمام استکبار ایستادند.

انتهای پیام/63009/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول