اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخسین‌بار

جشنواره ورزشی بانوان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: برای نخستین‌بار در سیستان و بلوچستان، جشنواره ورزشی بانوان در زاهدان برگزار می‌شود.

جشنواره ورزشی بانوان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، محمود گمشادزهی اظهار داشت: به منظور ایجاد شور نشاط و دوری از رکود و بی‌تحرکی در بین بانوان در نظر داریم جشنواره ورزشی بانوان را برای نخستین‌بار در بهمن ماه سال‎جاری در زاهدان برگزار کنیم.

عضو کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر زاهدان افزود: در این جشنواره ورزشی رشته‌هایی همچون دومیدانی، طناب کشی، والیبال، پیاده روی، شنا، آمادگی جسمانی و رالی خانوادگی وجود دارد که تمام بانوان شاغل و خانه‌دار می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی گفت: موضوع ورزش صبحگاهی یکی دیگر از برنامه‌هایی است که برای بانوان در نظر گرفته است و هم‌اکنون در حال بررسی برای جانمایی محل‌هایی مختص این امر هستیم تا بانوان بتوانند در محیطی کاملاً امن و با آسایش و آرامش خاطر به ورزش صبحگاهی بپردازند.

این مسئول در پایان متذکر شد: به منظور ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران و قدردانی از قهرمانان استان که در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی مقاماتی را کسب کرده و مدال آورده‌اند مراسمی را در بهمن ماه سال جاری برگزار کنیم.

انتهای پیام/75009/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول