اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

کمبودهای ورزشی بانوان بابل رفع شود

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه بانوان این شهرستان از نظر بهره‌مندی از امکانات ورزشی بسیار محروم هستند، گفت: از استاندار مازندران انتظار داریم با اجرای طرح‌های ورزشی کمبودهای موجود را رفع کند.

کمبودهای ورزشی بانوان بابل رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امشب در دیدار با مدیرعامل شرکت سبز فام دماوند بابل اظهار داشت: پیگیری برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بابل مردم این شهرستان را به نگاه اعتدال‌گرایانه دولت امیدوار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نگاه گذشته به بابل نگاه عدالت‌محور نبوده است، افزود: جای بسی تاسف است که شهرستان 500 هزار نفری بابل از دارا بودن بسیاری از امکانات از جمله حداقل امکانات ورزشی محروم است.

روحانی با انتقاد از اجرای نامناسب طرح مسکن مهر در بابل بیان داشت: طرح مسکن مهر نه تنها مشکلات مردم این شهرستان را رفع نکرده است بلکه به بدترین شکل ممکن در این شهر اجرا شده و مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

امام جمعه بابل تصریح کرد: از استاندار مازندران انتظار داریم با بازدید از پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان بابل نسبت به بررسی و رفع مشکلات اقدام کند.

روحانی به فقر ورزشی بابل اشاره و تصریح کرد: بسیار نگران‌کننده است که شهرستانی با 500 هزار نفر جمعیت فاقد استخر ورزشی است و مردم این شهرستان برای استفاده از استخرهای ورزشی به شهرهای مجاور مراجعه می‌کنند.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه کمبودهای ورزشی برای بانوان بابل بسیار مشهود است، اظهار داشت: از استاندار مازندران انتظار داریم با اجرای طرح‌های ورزشی کمبودهای موجود را رفع کند.

مدیرعامل شرکت سبز فام دماوند نیز با تقدیر از پیگیرهای امام جمعه بابل برای توسعه این شهرستان اظهار داشت: با تمام توان برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی بابل تلاش می‌کنیم.

مسعود فلاح از اجرای طرح گردشگری در سد شیاده بابل خبر داد و افزود: در حال حاضر سرمایه‌گذار طرح گردشگری سد شیاده انتخاب شده و به‌زودی با حمایت استاندار مازندران این طرح بزرگ در بابل اجرایی می‌شود.

فلاح ساماندهی کارگران ساختمانی و میدانی بابل را یکی دیگر از طرح‌های در دست اجرا در این شهرستان برشمرد و افزود: با حمایت استاندار مازندران، به‌زودی کارگران شهرستان بابل ساماندهی و دارای جایگاه مستقل می‌شوند.

وی خواستار حمایت جدی مسئولان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای این شهرستان شد.

انتهای پیام/86009/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول