اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آذر ماه

مسابقات ورزش‌های همگانی بانوان محلات مشهد برگزار می‌شود

مدیر تربیت بدنی و ورزش‌های همگانی معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: مسابقات ورزش‌های همگانی برای بانوان محلات مشهد در آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مسابقات ورزش‌های همگانی بانوان محلات مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین نخعی‌شریف ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: این ورزش‌ها شامل چهار رشته داژبال (وسط‌تنا)، هفت‌سنگ، طناب‌کشی و طناب‌زنی است و برای دوره بعدی مسابقات رشته‌های دارت، دو و میدانی و پینگ‌پنگ نیز در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون برای داژبال 81 تیم، طناب‌کشی 79 تیم، طناب‌زنی 16 تیم، هفت‌سنگ 66 تیم و برای طناب‌زنی به صورت انفرادی نیز 226 نفر ثبت نام کرده‌اند.

این مسئول با اشاره به اهمیت ورزش‌های همگانی برای بانوان خاطرنشان کرد: مسابقات میان بانوان محلات در ورزش‌های همگانی برای نخستین بار به‌صورت متمرکز برنامه‌ریزی شده است.

نخعی‌شریف با اشاره به اجرای متمرکز مسابقات برای شرکت کنندگان تمام مناطق ادامه داد: مسابقات داژبال در سالن قدس، طناب‌کشی در سالن بهشتی و هفت‌سنگ و طناب‌زنی در سالن چمران شهر مشهد برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: تعداد ثبت‌نام کنندگان به‌صورت روز به روز بالا می‌رود و ممکن است تعداد روزهای برگزاری این مسابقات به‌دلیل حجم بالای استقبال ‌کنندگان و تراکم شرکت‌کنندگان افزایش یابد و لازم به ذکر است تعداد افراد شرکت‌کننده، نامحدود است.

مدیر تربیت بدنی و ورزش‌های همگانی شهرداری مشهد اذعان داشت: مسابقات داژبال از چهارم، طناب‌کشی دوازدهم، هفت‌سنگ نوزدهم و طناب‌زنی از 27 آذرماه آغاز به کار می‌کنند.

انتهای پیام/2202/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول