اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان دماوند:

توسعه ورزش‌های قهرمانی بانوان در دماوند با مشکل روبه‌روست

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند گفت:‌ توسعه ورزش‌های قهرمانی بانوان در دماوند مشکلاتی به ویژه در حوزه تجهیزات و امکانات دارد.

توسعه ورزش‌های قهرمانی بانوان در دماوند با مشکل روبه‌روست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید سنقری عصر امروز در حاشیه مراسم استقبال از قهرمانان ورزشکار دماوند در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره برنامه‌های توسعه ورزش‌های قهرمانی بانوان در این شهرستان از وجود برخی مشکلات در این زمینه ابراز ناخرسندی کرد.

وی ادامه داد: در راستای توسعه قهرمانی ورزش بانوان، کمی دچار کمبود امکانات هستیم و مشکلات زیادی در این زمینه وجود دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند افزود: با این وجود، مشکلات مانعی برای برنامه‌ریزی برای بانوان شهرستان دماوند نخواهد شد.

سنقری به لزوم تقویت ورزش‌‏های رزمی در بخش بانوان اشاره کرد و افزود: در این زمینه، تاکنون موفقیت‌هایی در قهرمانی آسیا و حضور در تیم‌های ملی داشته‌ایم.

وی از باشگاه‌ ورزشی ولی‏عصر (عج) به عنوان پایگاه ورزش‏های ‌قهرمانی با اولویت بانوان در دماوند یاد و اظهار کرد: در این باشگاه، برای قهرمانی بانوان در رشته‌هایی مانند والیبال و ورزش‏های رزمی برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلند مدت دنبال می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: بیشتر شانس موفقیت ما برای قهرمانی در رشته‌های انفرادی است که این مسئله چه بد و چه خوب، به عنوان یک فرایند همه‏‌گیر در کل کشور مشاهده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ امروز مردم و مسئولان دماوند از قهرمانان رقابت‌های پاورلیفتینگ آسیا به گرمی استقبال کردند.

در این مسابقات،‌ مجید بزرگی در گروه بالای 100 کیلوگرم بزرگسالان، رکورد جهانی را به میزان 12.5 کیلوگرم جابه‌جا و مقام قهرمانی این رقابت‏‌ها را از آن خود کرد.

سعید نادری نیز با جابه‏‌جایی رکورد 10 کیلوگرمی در گروه بالای 120 کیلوگرم، در رقابتی نفس‌گیر با شرکت‏‌کننده ژاپنی، موفق شد مقام نخست آسیا را از آن خود کند.

همچنین فرامرز میرکیانی از رودهن در گروه پیشکسوتان مقام اول و فرزندش، امید میرکیانی در گروه جوانان و نوجوانان مقام‌ دوم گروه‌های خود در آسیا را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/2568/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول