اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت و تجارت کرمان:

باید در بخش صنعت شهرستان انار سرمایه‌گذاری شود

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در شهرستان انار باید با کمک سرمایه‌گذاران صنایع را ایجاد کنیم و مسئولان هم زیرساخت‌ها را آماده کنند.

باید در بخش صنعت شهرستان انار سرمایه‌گذاری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، رضا غفوری ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شهرستان با اشاره به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در 19 دی ماه اظهار داشت: با پیگیری مسئولان محلی اعتبارات شهرک صنعتی انار فعلا باید بیشتر شود.

وی با اشاره به لزوم وجود مشاوران در بحث سرمایه‌گذاری صنعتی خاطر نشان کرد: در حوزه کشاورزی شاید بتوان به راحتی سرمایه‌گذاری کرد و نیازی به مشاوره نیست، اما در بخش صنعت حتما به مشاور نیاز است و عمده مشکلات صنعت‌گران انار به دلیل عدم مشورت با کارشناسان خبره است.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه در شهرستان انار معادن خدادادی کم است، تصریح کرد: در این شهرستان باید با کمک سرمایه‌گذاران صنایع را ایجاد کنیم و مسئولان هم تلاش کنند زیرساخت‌ها را آماده کنند.

غفوری گفت: برای رونق کار و سرمایه‌گذاری در شهرستان انار اگر زیرساخت‌ها فراهم شود این شهرستان می‌تواند، شعبه سوم بانک توسعه صنعت و معدن را تأسیس کند.

معاون مدیرکل امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری کرمان نیز اذعان داشت: یکی از اهداف برگزاری همایش سرمایه‌گذاری برطرف کردن مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران و تشویق و جذب آنها است.

سلاجقه پس از استماع مشکلات مدیران صنعتی انار عنوان کرد: بیشتر مشکلات مربوط به زیرساخت‌های شهرک صنعتی است که در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی اقتصادی در استانداری مطرح و در حد توان پیگیری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: انار با جمعیت بالغ بر 35 هزار نفر و داشتن قابلیت‌های مختلف کشاورزی و صنایع تبدیلی و قرار گرفتن بر سر شاه‌راه بین‌المللی زمینه بسیار خوبی برای جذب سرمایه‌گذار دارد که این کار خوب از سوی فرمانداری آغاز شده و استانداری هم وظیفه دارد برای جذب و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران این شهرستان مشکلات را پیگیری کند.

انتهای پیام/2446/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول