اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماه امسال

70 قرارداد صنعتی در مازندران بسته شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از بسته‌شدن بیش از 70 قرارداد صنعتی طی 9 ماه امسال در این استان خبر داد.

70 قرارداد صنعتی در مازندران بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، عباسعلی وفایی‌نژاد یکشنبه‌شب در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گلوگاه، گفت: شهرک‌های صنعتی در شرق مازندران از نقاطی هستند که کمتر از نگاه صنعت و سرمایه‌گذاری دیده می‌شوند؛ در حالی که زمین‌های مستعد و مناسب‌تر در این قسمت از استان قرار دارند.

وی افزود: طی 9 ماه امسال بیش از 70 قرارداد با واگذاری 50 هکتار زمین به صنعت‌گران بسته شد که 10 درصد بیشتر از سال گذشته است.

وفایی‌نژاد با اشاره به تفاهم و ارتباط صنعت و محیط زیست، عنوان کرد: باید به این موضوع به‌عنوان یک اصل پرداخته شود و همه صنایع باید ضوابط زیست‌محیطی را رعایت کنند.

وی با اشاره به جوان‌ بودن ناحیه صنعتی گلوگاه، اذعان داشت: حل مشکلات زیرساختی این ناحیه با توجه به قابلیت‌های فراوان آن از جمله دسترسی آسان به راه آهن و جاده سراسری، سبب حضور پررنگ سرمایه‌گذاران می‌شود.

محمد محمدپورعمران، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز گفت: شرق مازندران قابلیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و اگر زمین‌هایی به مساحت 100 هکتار یا بیشتر تأمین شود مراجعه‌کنندگانی داریم که آنها را از غرب و مرکز استان به این سمت سوق بدهیم.

به گزارش فارس، قبل از برگزاری این جلسه اعضای جلسه بازدیدی میدانی از پروژه‌های نیمه‌تمام سایت اداری، جاده کمربندی، پل چهاربانده، شهرک صنعتی و شرکت آجر ماشینی سفال‌بام گلوگاه داشتند.

انتهای پیام/86001/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول