اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ابلاغ نعمت‌زاده

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی منصوب شد

با حکم محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، راضیه علیرضائی به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی منصوب شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب سرکارعالی به موجب این حکم به سمت «رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی» منصوب می‌شوید.

مقتضی است بر اساس وظایف و تکالیف ابلاغی نسبت به برنامه‌ریزی و طراحی شیوه‌های عملیاتی روزآمد و کارآ و بهره‌گیری از توان علمی و تخصصی نیروی انسانی و سازماندهی امکانات و پتانسیل‌های موجود، در راستای تحقق اهداف سازمانی اقدام نمایید.

ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقای دانش فنی، تعامل و ارتباط فعال با تشکل‌های غیردولتی و مردم‌نهاد، شناسایی و ساماندهی واحدها و طرح‌های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه، ارتقای نظام مهندسی صنعت و معدن و نیز تولید صادرات‌محور با هدف افزایش توان ارزآوری مورد تأکید است.

بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، هماهنگ‌سازی و تقویت تشکل‌های تولیدی و تجاری و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های عظیم تولید و تجارت و همچنین نظارت مؤثر بر فعالیت‌های اقتصادی، دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق خواهد ساخت.

انتظار دارم با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در جهت ایفای وظایف اقدام نمایید.

انتهای پیام/2202/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول