اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان بهار:

تکرار فتنه، 9 دی‌های دیگری در پی دارد

امام جمعه شهرستان بهار گفت: آنانی که به بهانه شعار اعتدال سر می‌جنبانند حواسشان باشد، اگر باز به فکر فتنه‌گری باشند نهم دی‌هایی پیش رو خواهند داشت.

تکرار فتنه، 9 دی‌های دیگری در پی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا پیش از ظهر امروز در تجمع مردم این شهرستان به مناسبت گرامیداشت نهم دی ماه با اشاره به اینکه توطئه دشمنان در سال 88 با حرکات سیاسی خنثی نمی‌شد، اظهار کرد: خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نیازمند یک حرکت عظیم و جدی بود.

وی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران با یک جنبش همگانی در نهم دی ماه بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچیدند و حادثه 9 دی در تاریخ کشور ماندگار شد.

امام جمعه بهار با بیان اینکه رسول اکرم(ص) اهل بیت(ع) را کشتی نجات‌بخش جامعه معرفی کردند، ابراز داشت: آنچه که مردم ایران را در سال 88 به جوش و خروش آورد، عشق به امام حسین (ع) بود.

وی تصریح کرد: بر اساس فرموده امام راحل مردم ما تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشند، آسیبی نخواهد دید.

امام جمعه بهار با بیان اینکه انقلاب مردم مصر، تونس و سایر کشورهای اسلامی در سال‌های اخیر به علت نبودن ولایت فقیه به نتیجه نرسیده، گفت: مردم ایران در نهم دی ماه 88 برای حفظ ولی‌ فقیه زمان خود انقلابی آفریدند که هرگز فراموش نمی‌شود.

وی افزایش اقتدار، تقویت باورهای مردم، کنار رفتن نقاب‌های تزویر از چهره فتنه و عاملان پشت صحنه آن، ظهور رفراندوم ملی در دفاع از نظام و رهبری، افزایش مشروعیت و مقبولیت مردم در نظام و منفعل شدن جریان فتنه را از دستاوردهای حماسه 9 دی دانست.

حاتم‌نیا بیان داشت: فتنه 88 بینش و سیاست مردم را در شناخت جریان‌های سیاسی در راستای ایجاد انسجام  و اتحاد ملی افزایش داد.

وی با اشاره به دستاوردهای حماسه نهم دی ماه در سطح بین‌المللی برای ایران، ابراز داشت: آشکار شدن دشمنی گسترده غرب با نظام، پیوند فتنه داخلی با خارج، نمایان شدن قدرت بازدارندگی نظام اسلامی و تحرک‌بخشی به بیداری اسلامی منطقه ریشه در حماسه 9 دی دارد.

امام جمعه بهار در پایان خاطرنشان کرد: آنانی که به بهانه شعار اعتدال سر می‌جنبانند حواسشان باشد، اگر باز به فکر فتنه‌گری باشند نهم دی‌هایی پیش رو خواهند داشت.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول