اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری جیرفت:

فتنه‎گران دیگر جایی در متن مردم ندارند

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: تجمع مردم همیشه در صحنه نشان داده که فتنه‎گران دیگر جایی در متن مردم ندارند و همه از آنها نفرت دارند.

فتنه‎گران دیگر جایی در متن مردم ندارند

احمدعلی انجم‎روز امروز در حاشیه تجمع عظیم عاشورائیان به مناسبت بزرگداشت 9 دی ماه در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: در این روز ملت شریف و غیور ایران به صورت خودجوش به میدان آمده و در مقابل فتنه‎گران ایستادند.

وی افزود: آنان با حضور خود و رهبری ولی فقیه زمان حضرت آیت‎الله خامنه‎ای جان تازه‎ای به کالبد نظام مقدس جمهوری اسلامی بخشیدند و دست‎های فتنه‎گران، معاندان و مخالفان نظام و انقلاب را قطع کردند.

انجم‎روز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «روز 9 دی ماه یک حادثه به‌یاد ماندنی در تاریخ ما است»، تصریح کرد: امروز تمام اقشار مختلف مردم شهرستان جیرفت با حضور خود در تجمع بزرگ عاشورائیان این روز را گرامی داشتند.

وی با تأکید بر انزجار مردم از سران فتنه ابراز داشت: تجمع مردم همیشه در صحنه نشان داد که فتنه‎گران دیگر جایی در متن مردم ندارند.

انجم‎روز عنوان کرد: تمام بزرگان، مسئولان و مردم این منطقه با هر کس که قصد دارد در برابر نظام جمهوری اسلامی قد علم کند و علیه ولایت فقیه موضع بگیرد با هر عنوان، مسئولیت و سابقه که باشد‎ به شدت مخالفت می‎کنند.

انتهای پیام/80001/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول