اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

فتنه‌گران عملاً عدم اعتقاد به دموکراسی را به اثبات رساندند

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اهل فتنه کسانی بودند که در مقابل قانون ایستاده و عملا‍ً ثابت کردند که حتی به دموکراسی هم اعتقاد ندارند.

فتنه‌گران عملاً عدم اعتقاد به دموکراسی را به اثبات رساندند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سیدامان‌الله حسینی‌صدر پیش از ظهر امروز در مراسم پاسداشت یوم‌الله 9 دی در مسجد امام جعفر صادق(ع) دهدشت، اظهار داشت: فتنه سال 88 از پیش برنامه‌ریزی شده و با هدف براندازی نظام و سقوط انقلاب صورت گرفته بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تقلب در انتخابات تنها بهانه‌ای برای رسیدن به اهداف شوم فتنه‌گران داخلی و خارجی بود، افزود: دشمن همواره از دو طریق در انتخابات دخالت دارد و نقشه‌هایی را برای رسیدن به هدف طراحی می‌کند.

حسینی‌صدر از تلاش دشمن برای جلوگیری از برگزاری انتخابات به عنوان مرحله اول دخالت دشمن نام برد و تصریح کرد: اگر انتخابات با شور و شکوه برگزار شود، دشمن در مرحله دوم برای ایجاد انحراف در انتخابات با استفاده از عناصر و مهره‌های کلیدی وارد عمل می‌شود.

امام جمعه موقت یاسوج با تشریح ابعاد فتنه سال 88 و فرامین رهبری در این باره، ابراز داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب نقطه ابهامی برای کسانی ‌که مدعی عدم اطلاع از اهداف فتنه‌گران بودند، باقی نگذاشته است.

وی جدا کردن مردم از فتنه‌گران را هنرنمایی رهبری در این جریان خواند و با تأکید بر اینکه نظام در برابر خواسته‌های نامشروع کوتاه نیامده و نخواهد آمد، خاطرنشان کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب، کسانی که اموال عمومی را آتش زده و لطمه‌هایی به مردم و نظام وارد کردند، نه مردم و نه طرفدار کاندیدا بودند بلکه آنها دشمن انقلاب و نظام بودند و کسانی که اینها را حمایت کردند، غافل یا خائنند و باب خیانتشان از غفلت بیشتر است.

حسینی صدر گروهی از خواص را اهل بصیرت دانست و با اشاره به اینکه خط این گروه در تاریخ هم مشخص است، عنوان کرد: اهل بصیرت زمان، مکان و امام حق را تشخیص داده و فتنه را می‌شناسند.

وی داشتن بصیرت و اهل صبر نبودن را مشخصه گروه دوم خواص عنوان و خاطرنشان کرد: کسانی بودند که در سخنانشان فریاد می‌زدند عوامل فتنه باید مجازات شوند و مقتضیات زمان را در نظر نگرفتند.

حسینی‌صدر از گروه سوم به عقب‌ماندگان از کاروان انقلاب یا متأخرین نام برد و گفت: گروه دیگری از خواص نه تنها اهل بصر نبودند، بلکه بصیرت هم نداشتند و در جریان انتخابات و هنوز هم معتقدند فتنه‌ای در کار نبوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اهل فتنه را کسانی دانست که به گفته خودشان به دموکراسی در کشور و به آرای مردم اعتقاد دارند.

حسینی‌صدر با بیان اینکه فتنه‌گران مشروعیت نظام، آرمان‌های انقلاب و اندیشه‌های امام را هدف قرار داده بودند، تصریح کرد: کسانی بودند که در مقابل قانون ایستاده و عملا‍ً ثابت کردند که حتی به دموکراسی هم اعتقاد ندارند.

این مسئول در ادامه ابراز داشت: فتنه با برنامه‌ریزی و با هدف زیر سؤال بردن همه اصول و ارزش‌های نظام و میراث گرانبهای امام طراحی شده بود.

حسینی صدر در خاتمه ایستادگی و بصیرت را مهمترین وظیفه در مقابل دسیسه‌های دشمنان برشمرد و تأکید کرد: طلاب و منبرنشینان نیز موظف به تبیین فرامین و بیانات رهبری به نسل جوان و مردم هستند.

انتهای پیام/82016/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول