اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام راشدیزدی:

مقام معظم رهبری آتش فتنه 88 را خاموش کردند

استاد اخلاق حوزه علمیه گفت: مقام معظم رهبری آتش فتنه 88 را خاموش کردند.

مقام معظم رهبری آتش فتنه 88 را خاموش کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام محمدکاظم راشدیزدی پیش از ظهر امروز در گردهمایی عاشوراییان در حسینیه ثارالله رفسنجان مردم، رهبری، تشکل و تداوم را از عناصر چهارگانه انقلاب دانست و اظهار داشت: این چهار عنصر مانند چهار ضلع یک مربع هستند که اگر یکی از اضلاع نباشد از حالت اصلی خود خارج شده و نقص به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه انقلاب ما اگر فاقد تداوم باشد از بنیه می‌افتد، افزود: تشکل نیروهای انقلابی موجب می‌شود نظام به هدر نرود و رهبری چراغی است که موجب می‌شود مردم راه را گم نکنند.

راشدیزدی، مردم را سرمایه‌های اصلی انقلاب دانست و بیان داشت: از دیرباز ستم‌هایی بر ملت و کشور ما روا شده که اگر مردم نبودند ما امروز نمی‌توانستیم، چنین سربلند در دنیا نمود کنیم.

استاد اخلاق حوزه علمیه خاطر نشان کرد: ملت ایران بسیار زیبا عمل کرد و در تاریخ 9 دی سال 88 کسی تصور نمی‌کرد این ملتی که امام راحل به آن صفت شریف داده بود در سایه رهبر آتش فتنه را خاموش کنند.

راشدیزدی با بیان اینکه در جنگ ایران و عراق که در حقیقت جنگ ایران و دنیا بود، مردم بودند که پشتیبانی کردند و میدان‌ها را خالی نگذاشتند، افزود: امروز اگر می‌گویند، خارجی‌ها فتنه را به وجود آوردند و مایه آتش، داخلی‌ها بودند، هیچ جای شکی نیست و خارجی‌ها بودند که نفت در آتش فتنه ریختند.

وی افزود: فتنه‌گران کسانی هستند که هر کار بخواهند، علیه ملت و انقلاب اسلامی بکنند، موفق نمی‌شوند، چراکه مقام معظم رهبری فرمودند که «من می‌دانم این‌ها پتک است برای به هم ریختن ستون انقلاب، اما انقلاب جان دارد و زنده است، زخمی می‌شود، اما التیام می‌یابد و واکسینه هم می‌شود.»

این استاد اخلاق حوزه علمیه بیان داشت: آتش فتنه مانند میکروب ضعیف شده‌ای بود که ملت مانند گلبول‌های سفید انقلاب با آن مقابله کردند.

راشدیزدی اضافه کرد: مردم شهیدپرور و ولایی رفسنجان قبل از آن که بخواهند، تحولی در ایران رخ دهد، خودشان متحول شده بودند و سال‌های سال این شهر مرکز روشنی و بیداری و بصیرت بود.

وی عنوان کرد: پرچم ما سه رنگ دارد که قرمز آن برگرفته از خون شهدا، سبز آن ایثارگری جانبازان و سفید آن روسفیدی آزادگان ما بود که داغ شنیدن یک آخ را بر دل صدامیان گذاشتند و هرگز کوتاه نیامدند.

وی در پایان اذعان داشت: ملت ما روزبه‌روز روی دو خط زاویه حرکت می‌کند تا به حکومت جهانی که رأس آن معصوم است، برسد و هر روز بر بصیرت و آگاهی این ملت افزوده می‌شود.

انتهای پیام/80016/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول