اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

وقف میراثی ماندگار از سوی واقفان خیراندیش است

امام جمعه کرمانشاه گفت: وقف میراثی ماندگار از سوی واقفان خیراندیش است که از روزگاران قدیم تاکنون ادامه دارد.

وقف میراثی ماندگار از سوی واقفان خیراندیش است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما صبح امروز در آئین افتتاحیه نمایشگاه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه به ‌مناسبت هفته وقف، اظهار داشت: وقف میراثی ماندگار از سوی واقفان خیراندیش است که از روزگاران قدیم تاکنون ادامه دارد.

وی تصریح کرد: وقف زبان گویا و عمل درست انسان‌هایی است که برای آخرت خود توشه‌ای را به یادگار گذاشته‌ که گره از کار نیازمندان جامعه باز می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه تبلیغات رسانه‌ای در خصوص وقف، باعث گسترش این امر مهم و حسنه در جامعه می‌شود، افزود: باید طوری برنامه‌ریزی و اطلاع رسانی شود که مردم انگیزه وقف در اموال خود را افزایش داده و با رغبت بیشتری از این امر استقبال کنند.

وی خاطرنشان کرد: موقوفاتی که در سال‌های گذشته از سوی واقفان خیراندیش باقی مانده و در جامعه کنونی وسیله اطعام نیازمندان را به وجود آورده نشان از آثار و برکات وقف این فریضه مهم الهی است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه نخستین روز از هفته وقف با حماسه عظیم 9 دی همزمان شده است، متذکر شد: نهم دی‌ماه به‌ عنوان روزی تاریخ ساز در کشور ماندگار شده و مردم فهیم ایران اسلامی با پاسخ محکم خود به دشمنان نظام در مقابل فتنه‌گری‌های آن‌ها قیام کردند.

وی در پایان بیان داشت: نهم دی‌ماه همانند دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در کشور باقی مانده و درس بزرگی برای کسانی است که چشم طمع خود را به نظام اسلامی ایران دوخته‌اند.

انتهای پیام/2700/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول