اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده مقام معظم رهبری در سوریه

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در زاهدان آغاز شد

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در مسجد جامع زاهدان آغاز شد.

مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در زاهدان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، لحظاتی پیش مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در سوریه، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان، دانشگاهیان، مردم و خانواده شهدا در مسجد جامع زاهدان آغاز شد.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در این مراسم به امتیازات انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اظهار داشت: در هیچ کجای دنیا انقلابی مانند انقلاب اسلامی ایران نداشته‌ایم.

سید مجتبی حسینی افزود: سه عنصر مهم که انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب‌های دنیا متمایز می‌کند، عنصر رهبری، استراتژی و مردم است.

وی با اشاره به جریان فتنه 88 عنوان کرد: در خرداد 88، قریب 40 میلیون جمعیت در انتخابات شرکت کردند که این حضور یک پیروزی بزرگ برای انقلاب اسلامی ایران بود.

این مسئول ادامه داد: فتنه 88 طراحی دشمنان و بدخواهان نظام بود که شعار «نه غزه، نه لبنان» را توسط فتنه‌گران سرمی‌دادند تا مردم را به بیراهه بکشانند.

حسینی ابراز داشت: مقام معظم رهبری در سال 88 مهلت دادند، با سران فتنه صحبت کردند، اما آنها همچنان بر طبل فتنه کوفتند تا اینکه با فرمایشات مقام معظم رهبری قضیه برای مردم روشن شد و در روز 9 دی به صحنه آمدند تا به دشمنان نظام بفهمانند هوشیار و با بصیرت حافظ نظام و انقلاب خود هستند.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه خاطرنشان کرد: این حضور نشانه بصیرت و آگاهی ملت ایران بود.

این مسئول متذکر شد: بیداری اسلامی از ملت ایران به سایر کشورهای دنیا سرایت کرد.

وی با بیان اینکه در تمام کشورهای دنیا، جوانان اسلامی قلبشان برای ایران می‌تپد، گفت: آنچه که در مصر و تونس رخ داد، نماد عینی بیداری اسلامی بود و مردم با انگیزه اسلام حرکت کردند.

نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در پایان اذعان داشت: از آنجایی که سوریه قلب جهان اسلام است، امروز دشمن سوریه را هدف توطئه‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول