اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) دشتی:

حماسه 9 دی مهر باطل بر کارنامه خواص بی‌بصیرت بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: خلق حماسه عظیم نهم دی ماه مهر باطلی از طرف امت اسلامی برکارنامه خواص بی‌بصیرت بود و در تاریخ ثبت شد.

حماسه 9 دی مهر باطل بر کارنامه خواص بی‌بصیرت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام ابوذر شاد صبح امروز در نشست بصیرتی پاسداران و سربازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امام رضا(ع) شهرستان دشتی حضور در نماز جماعت را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: حضور و برقراری نماز جماعت موجب تقویت و سرافرازی مسلمانان و حفظ وحدت بیشتر آنها می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی خاطرنشان کرد: بیانات حضرت امام خامنه‌ای برای همه درس، پند، اندرز و آموزنده است و اطاعت از رهبری اطاعت از امام زمان(عج) و اطاعت از امام زمان(عج)، اطاعت از خداست.

وی ادامه داد: سخنان گهربار مقام معظم رهبری در سالیان قبل امروز مصداق پیدا می‌کند و این نشان از تخصص حضرت آقا نسبت به مسائل و تحولات سیاسی در سطح داخلی و خارجی است.

وی با بیان اینکه فتنه 88 یکی از سناریوهای استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی بود، اضافه کرد: فتنه 88 سناریویی از قبل برنامه‌ریزی شده بود و حضرت آقا می‌فرمایند دشمن مغز طراح سیاسی دارد و اهل محاسبه است و در دشمنی خودش جدی است.

شاد خاطرنشان کرد: خلق حماسه عظیم نهم دی‌ماه مهر باطلی از طرف امت اسلامی بر کارنامه خواص بی‌بصیرت بود و در تاریخ ثبت شد. در نظام جمهوری اسلامی بازنده‌ای وجود ندارد و همه برنده هستند و اگر کسی رای نیاورد بازنده نیست و در تمام انتخابات عده‌ای رای می‌آورند و عده‌ای رای نمی‌آورند.

شاد گفت: در طول تاریخ یک عده‌ای از خواص توانسته‌اند چهره‌های واقعی خود را نشان دهند و موفق شوند و عده‌ای هم از خواص رفوزه شدند همانطور که در فتنه 88 عده‌ای از خواص رفوزه شدند. انقلاب اسلامی در حدوث خود توام با بصیرت بود و با بصیر شدن مردم ایران این انقلاب شکل گرفت و بابصیرت هم ادامه پیدا می‌کند.

شاد با بیان اینکه باید در امورات فردی انسان بصیرت وجود داشته باشد، تصریح کرد: در شکل‌گیری و تداوم انقلاب ما نیاز به بصیرت داریم و اگر بصیرت نداشته باشیم در تداوم انقلاب و نظام دچار مشکل خواهیم شد.

وی تاکید کرد: خواص و آنهایی که مردم از آنها به نحوی الهام می‌گیرند باید دارای بصیرت باشند زیرا بصیرت خواص موجب جلوگیری از آسیب‌ها می‌شود. فتنه همیشه هست و تنها فتنه 88 نیست و الان هم دشمن در حال طراحی فتنه‌ای جدید به نحو دیگری است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام رضا(ع) دشتی گفت: تیم مذاکره‌کننده این را مدّنظر قرار دهند که آن کسی که پشت میز مذاکره نشسته است دشمن و کافر است و مشکل اصولی با ما دارند و از ته دل نابودی ما را می‌خواهند و کفر با اسلام تعارف ندارد و دشمن جز نابودی ما از هیچ چیزی راضی نخواهد شد.

وی گفت: اگر کسی بگوید من مومن هستم و کاری به انقلاب و نظام ندارم این بر خلاف قرآن حرف می‌زند.

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول