اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شادگان:

9 دی نور بصیرت الهی در دل‌‌های امت بود

امام جمعه شادگان با بیان اینکه 9 دی، نور بصیرت الهی در دل‌‌های امت بود، بر ضرورت تبیین ابعاد مختلف این حماسه در جامعه تاکید کرد.

9 دی نور بصیرت الهی در دل‌‌های امت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، مراسم سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی در این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم و شهروندان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی در حاشیه این مراسم، امروز در گفت‌وگو اظهار داشت: نهم دی ماه روز شکوفایی بصیرت، ولایتمداری امت و تجلی گاه بیداری اسلامی در مسیر ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در این روز حماسه‌ای آفریدند تا پیوند خود را به انقلاب ثابت کنند و همواره با وقت شناسی حمایتشان را از ولایت و اسلام اعلام داشته‌اند.

امام جمعه شادگان با بیان اینکه حماسه نهم دی پیروزی بزرگی بود که به همه بمباران تبلیغاتی بیگانگان پاسخ داد، تصریح کرد: از آغاز پیروزی انقلاب تا فتنه 88 هیچ گاه رسانه‌های استکباری این چنین علیه ملت ایران هماهنگ نبودند و برای نخستین بار همگان این هماهنگی را در فتنه 88 در بین رسانه‌های بیگانه و نوکران آنان دیدند، بیگانگان امید داشتند با کودتای مخملی نظام ولایی را از پای درآورند ولی حضور مردم آنان را ناکام و ناامید کرد.

شرفی در پایان متذکر شد: نهم دی‌ماه به عنوان روز بصیرت امت اسلامی با ولایت نامگذاری و روز شکست جریان فتنه در برابر ایمان، اتحاد و غیرت مردم ایران اسلامی است.

انتهای پیام/72001/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول