اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان:

9 دی مردم بصیرتشان را به دشمنان انقلاب نشان دادند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان گفت: زمانی مردم در فتنه 88 به صحنه آمدند که احساس کردند فتنه‌گران به نصیحت‌های رهبری گوش نمی‌دهند، در همین زمان بود که مردم بصیرتشان را در حفظ انقلاب نشان دادند.

9 دی مردم بصیرتشان را به دشمنان انقلاب نشان دادند

حجت‌الاسلام رضا غفاری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون آستانه نهم دی ماه گفت: مردم اصفهان همیشه در انجام دادن کارهای خیر و حضور در صحنه‌ها پیشتاز میدان‌ها بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان 8 دی‌ماه 88 در صحنه حضور پیدا کردند، متذکر شد: هشتم و نهم دی ماه 88 را که سالروز گرامی‌داشت حماسه‌ ملت همیشه در صحنه ایران در مقابل تمام گروه‌ها و احزابی که برای براندازی نظام اسلامی برنامه‌ریزی کرده بودند، را گرامی می‌داریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه دشمنان نظام می‌خواستند، فضایی فراهم شود که جمهوری اسلامی ایران را همانند جنگ احزاب در صدر اسلام از بین ببرند، ادامه داد: در جنگ احزاب گروه‌های زیادی جمع شدند، تا اسلام را نابود کنند، اما خداوند متعال اراده کرده بود که اسلام به دست نبی مکرم اسلام (ص) حفظ شود شبیه این اتفاق برای نظام جمهوری اسلامی در سال 1388 می‌توان مثال زد.

وی با بیان اینکه منافقان می‌خواستند از ظرفیت به وجود آمده در فتنه 88 نهایت استفاده را بکنند، تاکید کرد: با نمایش اهانت به ساحت مقدس آقا عبدالله الحسین (ع) و سایر مقدسات دینی فتنه‌گران به صحنه آمدند، به تصور اینکه می‌توانند به اهداف شیطانی خود برسند.

غفاری‌پور با بیان اینکه خداوند متعال اراده کرد، که انقلاب و نظام حفظ بشود، تصریح کرد: زمانی مردم در فتنه 88 به صحنه آمدند که احساس کردند فتنه‌گران دیگر به نصیحت‌های مقام معظم رهبری گوش نمی‌دهند، در همین زمان بود که مردم بصیرتشان را در حفظ انقلاب نشان دادند.

انتهای پیام/63023/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول