اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل هجوم مردم شوشتر برای حضور در مراسم 9 دی

ترافیک در خیابان‌های اطراف محل تجمع 9 دی شوشتر سنگین است

به دلیل حضور گسترده مردم شوشتر برای شرکت در مراسم یوم‌الله 9 دی خیابان‌های اطراف محل تجمع شهرستان شوشتر با ترافیک سنگین همراه است.

ترافیک در خیابان‌های اطراف محل تجمع 9 دی شوشتر سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، از صبح امروز به دلیل حرکت دسته جمعی مردم شهرستان شوشتر به سوی مسجد آل‌طیب برای شرکت در تجمع روز 9 دی ترافیک سنگینی در خیابان طالقانی شوشتر حاکم شده است.

بر این اساس، حضور مردم شهیدپرور از همه اقشار در این مراسم بسیار چشم‌گیر است و حضور مردم بسیار خودجوش است و نیروهای انتظامی به دلیل حضور گسترده قادر به سامان‌دهی ترافیک نیستند.

در بین افراد شرکت کننده در مراسم 9 دی شهرستان شوشتر از همه اقشار مانند بازاری، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان ادارات، دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه، فعالان فرهنگی و اجتماعی، اعضای اتاق اصناف شهرستان شوشتر، اساتید دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور و شهید چمران شوشتر و... به چشم می‌خورد.

این مراسم قرار است راس ساعت 10 صبح در مسجد آل‌طیب به صورت تجمع برگزار شود و در این مراسم قرار است سخنرانی در راستای تبیین دستاوردهای روز 9 دی در تاریخ معاصر امروز برای حاضران ایراد شود.

گفتنی است به دلیل حضور گسترده مردم شوشتر در این مراسم حتما آغاز برنامه با تاخیر چشم‌گیری مواجه خواهد شد و خبرگزاری فارس از این برنامه اخبار را برای اطلاع‌رسانی مخابره خواهد کرد.

انتهای پیام/72006/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول