اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

مدرسه‌ای در گچساران با عنوان 9 دی نامگذاری شد

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، مدرسه‌ای ابتدایی در گچساران به نام 9 دی نامگذاری شد.

مدرسه‌ای در گچساران با عنوان 9 دی نامگذاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز و با حضور هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه، مسئولان نظامی و انتظامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان همچنین جمعی از مسئولان ادارات، دستگاه‌های اجرایی یک باب مدرسه ابتدایی پسرانه در این شهرستان به نام 9 دی نامگذاری شد.

این مدرسه جدیدالتأسیس شش کلاسه که در محل کارکنان، کوچه 22 جنوبی واقع شده است به مناسبت سالروز حماسه 9 دی به این عنوان نامگذاری شد که تابلوی 9 دی این مدرسه توسط مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد رونمایی شد.

یدالله مرادی، رئیس آموزش و پرورش گچساران در حاشیه این نامگذاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: 9 دی یکی از مهم‌ترین و تاریخی‌ترین روزهای بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی و به نوعی بیمه‌کننده و ضامن انقلاب است.

وی افزود: 9 دی قیام پابرهنگان بصیر و مدافع اسلامیت نظام در برابر مردودی‌های مرفه بی‌درد و بی‌بصیرت دجال‌های عصر مدرنیسم بود که با آتش زدن خیمه‌های عاشورایی رقص و پایکوبی به راه انداختند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: گرامیداشت 9 دی و برگزاری مراسمات در سراسر کشور، پاسداشت درایت و هوشمندی مردم آگاه و زمان‌شناس ایران اسلامی است که باید با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

مرادی با اشاره به نامگذاری یک باب مدرسه در گچساران با عنوان 9 دی گفت: نامگذاری این مدرسه در راستای گرامیداشت و اهمیت حماسه 9 دی همچنین آشنایی نسل آینده با این روز بزرگ و تاریخی است.

انتهای پیام/82001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول