اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

مجموعه 90 هزار متری پارک شهر به سازمان منطقه آزاد کیش برگردانده شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از باز پسگیری زمین پارک شهر این جزیره از بخش خصوصی خبر داد.

مجموعه 90 هزار متری پارک شهر به سازمان منطقه آزاد کیش برگردانده شد

علی اصغر مونسان امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: موضوع پارک شهر تبدیل به دغدغه مردم کیش شده بود و بازگرداندن این فضا در حوزه شهری به مطالبه مردم تبدیل شده بود و خوشبختانه با پیگیری که انجام دادیم و البته با همکاری گروهی ظرف روز گذشته این موضوع بسته شد.

وی در ادامه افزود: با امضاء توافقنامه‌ای مقرر شد مجموعه 90 هزار متری پارک شهر به سازمان منطقه آزاد بازگردانده شود و بلافاصله دستورات لازم به معاونت فنی و عمرانی داده شده تا به سرعت عملیات اجرایی را در پارک آغاز کنند تا بتوانیم یک پارک خوب، زیبا و مفرح را تقدیم کیشوندان و گردشگران کنیم.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش اذعان داشت: بی شک دستیابی به چنین توافق‌هایی دشواری‌های خاص خود را در پی خواهد داشت ولی طرف مقابل این موضوع نیز همراهی و همکاری خوبی از خود نشان داد و در نهایت قانع شد که واگذاری پارک اساسا کار درستی نبوده است.

مونسان اضافه کرد: با یک برنامه کوتاه مدت به زودی طراحی و عملیات اجرایی تعمیر و مرمت پارک آغاز خواهد شد و در یک برنامه زمان بندی فشرده معاونت عمرانی به صورت شبانه روز روی این موضوع کار خواهد کرد تا در نهایت یک پارک زیبا را به مردم تقدیم کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: در طرح جدید پارک شهر بخش‌هایی همچون سه محوطه بازی کودکان هر یک به متراژ 250 متر مربع، زمین شطرنج، پیست اسکیت، پیست ویژه دوچرخه سواری، آبنمای موزیکال، هزارتوی بازی کودکان، استخر بزرگ و رستوران و کافی شاپ در نظر گرفته شده است.

یادآور می‌شود؛ این پارک شهر که در زمینی به وسعت 16 هکتار واقع شده از سال 1375 تا 1380 به عنوان تنها پارک شهر موجود در جزیره کیش مکانی برای استراحت خانواده‌ها، بازی کودکان ساکن جزیره کیش و گردشگران بود اما از سال 1380 به دلیل فرسودگی وسایل بازی، پارک شهر تعطیل شد.

در سال 1388 طراحی مجدد برای راه اندازی دوباره پارک به نتیجه نرسید و در سال 1390 زمین این پارک به بخش خصوصی واگذار شد.

انتهای پیام/88003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول