اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

مدافعان راستین ولایت در جریان فتنه نمره قبولی گرفتند

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: مدافعان ولایت که آحاد مردم جامعه را تشکیل می‌دادند، در دفاع از انقلاب و ولایت ، از بزنگاه فتنه سربلند خارج شدند.

مدافعان راستین ولایت در جریان فتنه نمره قبولی گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سعید کوشکی عصر امروز در همایش یک‌هزار و 200 نفری بسیجیان ادارات، محلات، دانش‌آموز و فرهنگی سپاه ناحیه ثارالله شیراز، اظهار داشت: رذالت و خباثت سیاسی جریان فتنه با رهبری ولایت و حضور مردم از دامان کشور زدوده شد.

وی ادامه داد: در اجرای فتنه‌ها در قبال ایران اسلامی از زمان انقلاب سه نکته وجود دارد که همواره تکرار شده است و نخستین آن این است که سران فتنه خود را انقلابی، خادم ملت و اسلام معرفی می‌کنند.

کوشکی، دیگر شاخصه فتنه‌های انقلاب را برشمرد و گفت: دشمنان و معاندان داخل و خارج همواره به دفاع از فتنه‌گران بر می‌خیزند.

وی تصریح کرد: جمع‌کننده نهایی این فتنه‌ها در طول تاریخ انقلاب همواره خود مردم بوده‌اند که با هدایت ولی فقیه به‌موقع دست به کار شده‌اند.

کوشکی بیان داشت: افراد جامعه در زمان فتنه 88 به چند گروه تقسیم شدند که نخستین گروه، خیانتکاران یعنی افرادی بودند که دست در دست دشمن نهادند.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه فجر، دومین گروه افرادی بودند که در زمین دشمنان بازی و حرف‌های او را تکرار کردند و خواسته یا ناخواسته حامی فتنه شدند.

وی خاطرنشان کرد: سومین گروه ساکتین بودند، افرادی که به خاطر اینکه احساس خطر داشتند یا مواضع دیگری را در دل می‌پروراندند، سکوت اختیار کردند و برخی از نخبگان و سیاسیون نیز در جمع ساکتین فتنه بودند.

کوشکی در پایان ابراز داشت: آخرین گروه نیز افرادی بودند که با جانفشانی و ایثار به دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام برخاستند و حتی از بذل جان نیز دریغ نکردند.

انتهای پیام/2448/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول