اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه‌ای اعلام شد

9 دی بیانگر پیوند عمیق ملت با رهبری است

اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: نهم دی ماه سال 88 بار دیگر پیوند عمیق مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با مقام معظم رهبری و پایبندی به آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا به نمایش گذاشته شد.

9 دی بیانگر پیوند عمیق ملت با رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این بیانیه‌ آمده است: نهم دی ماه را باید تبلور و تجلی بصیرت و آگاهی و خروش علیه قانون‌گریزی و قطع شاخه‌های آفت زده و خشکیده فتنه‌گران فریب خورده از درخت تنومند و سرو قامت انقلاب دانست.

این بیانیه می‌افزاید: به فضل الهی و با حضور اکثریت مردم ایران اسلامی در جریان انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و حرکت توفنده مردم انقلابی برای استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی متأسفانه وقایع پس از انتخابات و حوادث تلخ توسط فتنه‌گران و فتنه‌انگیزان دشمنان نظام مخالفان معاند و همچنین مخالفان غافل داخلی شیرینی حضور گسترده مردمی در انتخابات را با ایجاد فتنه سال 1388 به کام ملت ایران تلخ کردند.

 در ادامه این بیانیه آمده است: این فتنه‌گری بدخواهان تهدیدی بر علیه استقلال، امنیت داخلی و استحکام نظام جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی تبدیل شد اما نه تنها نتوانست ضربه‌ای به اسلام اعتقاد و راه امام و شهدا و مردم انقلابی وارد کند بلکه تبدیل به حضور موج بصیرت‌افزایی جوانان نظام و عزاداران حسینی (ع) شد و بساط فتنه‌گران برای همیشه برچیده شد.

در این بیانیه ذکر شده است: عدم پایبندی فتنه‌گران به قانون، تحریک اذعان عمومی، خسارت عوامل فتنه به اموال خصوصی و عمومی مردم و مقابله جویی با نظام مقدس منجر به نمایان شدن چهره منافقان شد. بیداری مردم آگاه و فهیم و دفاع از حریم ولایت فقیه و رهبری مدیریت الهی و مقتدرانه و مدبرانه مقام معظم رهبری «‌مدظله‌العالی» و نفوس پاک معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی«ره» به عنوان ذخیره‌ای خدادادی خطرات جبران‌ناپذیر فتنه‌گران را خنثی کرد.

 در این بیانیه همچنین ذکر شده است: ادارات تبلیغات اسلامی، تشکل‌های دینی، شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی، کانون‌های قرآنی و مؤسسات قرآنی، مجمع‌الذاکرین، مجمع فاطمیون، اعضای هیئتیون استان کردستان با استفاده از راهبردهای مهم و اصولی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با اتحاد و همبستگی وحدت کلمه با پرهیز از هر گونه حرکات تفرقه‌انگیز اعلام می‌دارد همچنان سربازان نظام اسلامی و مطیع امر ولایت فقیه بوده و بار دیگر حرکت فتنه‌گران و بدخواهان را محکوم نموده و آماده هرگونه جانفشانی و پاسداری از آرمان‌های بلند امام راحل و گوش به فرمان دستور و منویات مقام معظم رهبری خواهند بود.

در پایان بیانیه ذکر شده است: خدای منان را شاکریم که رهبری فرزانه و ملتی آگاه و بیدار و با بصیرت هدیه نموده و به همه ما توفیق خدمتگزاری و خادمی آقا ابا عبدالله‌الحسین (ع) و اهل بیت نبوت و امامت را روزی داده و شعار لبیک یا حسین را آرامش جانمان ساخته است.

انتهای پیام/79007/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول