اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی همدان:

ملت بصیر ایران اسلامی اجازه احیای فتنه‌گران را نخواهد داد

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان گفت: ملت همیشه هوشیار و بصیر ایران اسلامی با قاطعیت اجازه احیای فتنه‌گران را نخواهد داد.

ملت بصیر ایران اسلامی اجازه احیای فتنه‌گران را نخواهد داد

عزت‌الله مهرافروز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و برچیده شدن بساط استعمارگران از کشور، دشمنان انقلاب حتی یک لحظه نیز از فکر توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی غافل نشده‌اند.

وی گفت: دشمنان همه روزه به ترفند و حیله جدیدی متوسل شدند که تمام توطئه‌های آنها به حمد الهی و با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) همواره خنثی شده و تبدیل به پیروزی و افتخار برای ملت سربلند شده است.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان افزود: بی‌شک فتنه رخ داده در سال 88 نیز یکی از توطئه‌های برنامه‌ریزی شده، توسط دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه آمریکا بوده است.

وی ابراز کرد: برخی افراد نیز با اطلاع و هماهنگی به عنوان دست‌نشانده آن‌ها و برخی نیز بدون اطلاع و از روی بی‌بصیرتی در داخل کشور پرچم‌دار و هدایت‌کننده این توطئه بزرگ بودند.

مهرافروز با بیان اینکه فتنه سال 88 هدفی جز ضربه زدن به نظام اسلامی نداشت، ابراز کرد: فتنه سال 88 بوته آزمون بزرگ دیگری هم برای خواص و هم برای عوام بود.

وی افزود: بدون شک مردم شریف ایران با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری پیروز بزرگ این آزمون بودند، اما برخی از خواص با بی‌بصیرتی همسو با دشمنان حرکت کردند.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی همدان تصریح کرد: برجسته‌ترین ویژگی 9 دی ماه 88 ولایت‌پذیری مردم شریف و تبعیت کامل آن‌ها از ولی فقیه بود.

وی گفت: ملت شریف ایران در این روز یک بار دیگر ثابت کردند که همانند عرصه‌های گذشته همواره گوش به فرمان ولی امر خود هستند و با جان و دل از انقلاب و ارزش‌های والای آن دفاع خواهند نمود.

مهرافروز افزود: بی‌شک اگر رهبری و هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری نبود، این پیروزی بزرگ برای ملت ما رقم نمی‌خورد.

وی گفت: در این حماسه ملت بزرگ ایران گوش به فرمان ولی فقیه بوده و انقلاب را به سلامت از این گذرگاه حساس عبور دادند.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان اظهار داشت: اکنون نیز بعد از گذشت چهار سال عده‌ای که عقبه فتنه‌گران بودند و طعم شکست را از مردم شریف چشیدند با راه‌اندازی موجی هماهنگ و برنامه‌ریزی شده به دنبال تطهیر فتنه‌گران هستند.

وی گفت: این افراد می‌خواهند با کاستن از قبح عمل زشت آن‌ها زمینه بازگشت فتنه‌گران به عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را فراهم کنند که یقیناً ملت همیشه هوشیار و بصیر ایران اسلامی با قاطعیت اجازه احیای فتنه‌گران را نخواهند داد.

مهرافروز تأکید کرد: مسئولان قوه قضائیه نیز باید مانند ملت، هوشیاری لازم را داشته باشند و ضمن محاکمه سران فتنه اجازه هرگونه تحرک مجدد را از آن‌ها سلب کنند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور نیز نباید اجازه ایجاد حاشیه امن برای فتنه‌گران در دولت را دهد، ابراز کرد: آقای روحانی باید از به چالش کشیده شدن دولت توسط فتنه‌گران جلوگیری کند.

انتهای پیام/89030/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول