اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان خبر داد

واگذاری فعالیت‌های حوزه پیش‌دبستانی به معاونت ابتدایی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌دبستانی از غیرانتفاعی به حوزه معاونت آموزش ابتدایی منتقل شده است.

واگذاری فعالیت‌های حوزه پیش‌دبستانی به معاونت ابتدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم جهانگیری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای معاونان این اداره کل اظهار داشت: ورود هر گونه نیرو تحت هر عنوان به آموزش و پرورش ممنوع است.

وی با بیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش جزو برنامه‌های اصلی و اساسی این اداره کل است، افزود: توجه به این مهم در راستای قانونمندی و ضوابط مشخص می‌تواند، بخش مهمی از مشکلات آموزش و پرورش را برطرف کند.

این مسئول بر ساختار نیروی انسانی آموزش و پرورش بر اساس پست‌های مصوب تاکید کرد و افزود: این ساختار تعریف شده و مشخص است و باید بر اساس آن نیز فعالیت‌ها و کارها را با برنامه‌ریزی و دقت به پیش برد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از واگذاری فعالیت‌های حوزه پیش‌دبستانی از غیرانتفاعی به معاونت ابتدایی خبر داد و گفت: تمام فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌دبستانی به حوزه معاونت آموزش ابتدایی منتقل شده است.

بررسی نیروهای قرارداد کار معین، خدماتی و طرح مهرآفرین از دیگر برنامه‌هایی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2446/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول