اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش آمل:

ثبت‌نام سوادآموزان در تمام مراکز آموزش و پرورش انجام می‌شود

رئیس اداره سوادآموزی آموزش و پرورش آمل گفت: ثبت‌نام سوادآموزان در تمام مراکز وابسته به آموزش پرورش، مدارس یا مراکز غیردولتی آموزشی صورت می‌گیرد.

ثبت‌نام سوادآموزان در تمام مراکز آموزش و پرورش انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل،عزت‌الله یداللهی صبح امروز در کمیته اجرایی بزرگداشت هفته سوادآموزی با بیان اینکه از تمامی علاقه‌مندان به سواد برای شرکت در دوره‌های فراگیری دعوت می‌شود، اظهار داشت: ثبت‌نام این دوره‌ها در آموزش پرورش، مدارس یا مراکز غیردولتی آموزشی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه سواددار شدن حق همه محسوب می‌شود، سوادآموزی را در ارتقای سطح زندگی موثر دانست و بیان داشت: باسواد شدن دریچه‌های جدیدی را به روی سوادآموزان می‌گشاید.

این مسئول با بیان اینکه سوادآموزی ضرورت پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، گفت: تمام دولت‌های بعد از انقلاب در امر سوادآموزی فعال بوده‌اند و سوادآموزی یکی از شاخص‌های ارزیابی کشور محسوب می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش آمل نیز در این جلسه گفت: تفکر امام راحل مبنی بر پاک کردن چهره جهل و تاریکی از جامعه، عامل مهمی در تشکیل نهضت سوادآموزی در کشور بود.

حمید محمدنسب با تاکید بر ارتقای کیفیت سوادآموزی، بیان داشت: روزشمار هفته سوادآموزی در زمینه اهمیت و جایگاه سواد و سوادآموزی به مدارس ابلاغ شده است.

وی با اعلام اینکه به مناسبت این هفته از آموزش دهنده‌های سوادآموزی آمل تجلیل می‌شود، تصریح کرد: بزرگداشت سالروز تاسیس سوادآموزی در واقع گرامیداشت اندیشه‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

این مسئول با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر اهمیت سواد آموزی، یادآور شد: فعالیت در امر مقدس سوادآموزی در حقیقت شرکت در جهاد علمی است.

 انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول