اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان:

توسعه بخاری‌های تابشی از اولویت‌های آموزش و پرورش است

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: توسعه بخاری‌های تابشی از اولویت‌های آموزش و پرورش است.

توسعه بخاری‌های تابشی از اولویت‌های آموزش و پرورش است

جلال گنجی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: آموزش و پرورش دستگاهی دارای ماهیت فرهنگی است و ظرفیت‌های بالایی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی دارد و آماده همکاری فرهنگی با دستگاه‌های اجرایی برای دهه مبارک فجر نیز هستیم.

وی استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی آموزش و پرورش را مهم دانست و تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی که نیازمند اجرایی کردن برنامه‌های فرهنگی هستند می‌توانند به صورت مشترک با آموزش و پرورش برنامه‌ها را اجرایی کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان به برنامه‌های فرهنگی دهه مبارک فجر اشاره کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش برنامه‌های مناسبی را برای دهه مبارک فجر تدوین می‌کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه آموزش و پرورش حتی یک هفته نیز بدون فعالیت فرهنگی نیست، افزود: آموزش و پرورش همواره برنامه‌های مستمر فرهنگی برای دانش‌آموزان اجرایی می‌کند.

گنجی زمینه‌های فرهنگی را در آموزش و پرورش بالا عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش و پرورش همکاری لازم برای تحقق برنامه‌های مناسب فرهنگی و مذهبی را در مدارس سطح شهرستان زنجان دارد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با بیان اینکه اعتبارات تعریف شده‌ای برای فعالیت‌های فرهنگی وجود دارد، افزود: اعتبارات فرهنگی دارای محدودیت است و تلاش می‌شود برنامه‌های فرهنگی مناسبی با توجه به وضعیت موجود تدوین و اجرا شود.

وی به برنامه‌های فرهنگی ستاد اقامه نماز و تبلیغات اسلامی در حوزه فرهنگ دینی اشاره کرد و یادآور شد: آموزش و پرورش نهایت همکاری را برای اجرایی کردن برنامه‌های مذهبی در سطح مدارس خواهد داشت.

این مقام مسئول همچنین به وضعیت مدارس شهرستان زنجان در ناحیه یک اشاره و خاطرنشان کرد: مدارس ناحیه یک به لحاظ سیستم‌های سرمایش و گرمایش مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان با بیان اینکه برچیدن بخاری‌های با سوخت مایع در دستور کار است، افزود: توسعه سیستم گرمایشی از طریق حرارت مرکزی در برنامه کاری قرار دارد.

وی همچنین توسعه بخاری‌های تابشی در مدارس را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برخی از مدارس روستایی به این سیستم مجهز می‌شوند.

انتهای پیام/73007/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول