اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قلعه‌گنج:

فتنه‌گران و خائنان جایی در انقلاب اسلامی ندارند

فرماندار قلعه‌گنج گفت: فتنه‌گران و آشوب‌طلبان باید راه خود را از دشمن جدا و استغفار می‌کردند، زیرا مردم باز هم به صحنه آمده و دشمنان این انقلاب می‌بینند که خائنان جایی در ایران اسلامی ندارند.

فتنه‌گران و خائنان جایی در انقلاب اسلامی ندارند

ایوب فلاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج خواستار حضور همه اقشار و طوایف در تجمع 9 دی شد و اظهار داشت: در دورانی که استکبار جهانی و استعمار با اعمال قدرت بر کشورها حکمرانی و چپاول‌گری می‌کنند، فتنه‌گران 88 موجب شدند، خسارات زیادی به کشور وارد شود.

فرماندار قلعه‌گنج تصریح کرد: مردم ایران در حماسه 9 دی نشان دادند که هرگز و با هیچ قیمتی از ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود کوتاه نمی‌آیند و آنان که با رفتار غلط خود فکر می‌کنند که دشمن برای خدمات آنها کوتاه می‌آید با خروش مردم باید بیدار شوند.

وی گفت: 9 دی حماسه‌ای شگرف در تاریخ انقلاب اسلامی است و غریو انسان‌های آزاده‌ای که خودجوش به پا خواستند و آتش فتنه را خاموش کردند و نشانگر این است که مردم هنوز هم برای انقلاب ایستاده‌اند.

فلاحی عنوان کرد: مردم قلعه‌گنج همانند سال 88 با حضور حماسی خود امسال را نیز به میدان می‌آیند و بار دیگر مهر تأیید بر حکومت اسلامی و انقلاب ارزشی خود می‌زنند.

وی گفت: فتنه‌گران و آشوب‌طلبان باید راه خود را از دشمن جدا و استغفار می‌کردند، زیرا مردم باز هم به صحنه آمده و دشمنان این انقلاب می‌بینند که خائنان جایی در ایران اسلامی ندارند.

انتهای پیام/80004/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول