اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فلاورجان در مجلس نهم:

9 دی شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» به خوبی صرف شد

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: مردم با مانور بی‌نظیر خود در 9 دی شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»را به خوبی صرف کردند و به منصه ظهور رساندند و نشان دادند تحت هیچ شرایطی رهبر خودشان را تنها نخواهند گذاشت.

9 دی شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» به خوبی صرف شد

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی در تبیین، تحلیل و بررسی ابعاد و دستاوردهای حماسه بزرگ و ملی 9 دی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در اصفهان اظهار کرد: همواره ملت شریف و شهیدپرور و ولایت مدار ایران اسلامی در زمان‌هایی که بحرانی برای کشور و نظام به وجود آمده است، با اشاره ولی امر مسلمین به صحنه آمده‌اند و جانانه از نظام و انقلاب دفاع کردند.

وی بیان کرد: یکی از این موقعیت‌ها و زمان‌ها بعد از فتنه 88 بود، در فتنه 88 وقتی خارجی‌ها و برخی داخلی‌ها قصد براندازی نظام ما را داشتند، این ملت یکپارچه و به صورت خودجوش به خیابان‌ها ریختند و در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادند و بار دیگر انقلاب و نظام را در قبال شر دشمنان بیمه کردند.

نماینده مردم فلاورجان گفت: 9 دی در عمر گذشته از انقلاب یک حرکت بی‌سابقه بود، به جرأت می‌توان گفت یکی از دلایل حضور گسترده مردم در 9 دی اهانت به ساحت مقدس عزاداران حسینی و عاشورای حسینی و اهانت به ولی امر مسلمین و عکس امام راحل بود.

وی تصریح کرد: مردم با مانور بی‌نظیر خود در 9 دی شعار «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»را به خوبی صرف کردند و به منصه ظهور رساندند و نشان دادند تحت هیچ شرایطی رهبر خودشان را تنها نخواهند گذاشت.

موسوی‌لارگانی با اشاره به اینکه حرکت مردم در 9 دی نشان از بصیرت بیشتر عوام نسبت به برخی از خواص جامعه بود و جلوتر حرکت کردن عوام از خواص را نشان داد، ابراز کرد: در حقیقت همین مردم بودند که انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانیدند و جنگ را به خوبی اداره کردند.

وی تاکید کرد: در جریان فتنه برخی از خواص، بی‌تدبیری کردند و آنجا که لازم بود، به صورت شفاف موضع‌گیری کنند، سکوت کرده و یا دو پهلو صحبت کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: 9 دی صحنه‌ای بود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب مردم عوام در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران جلوتر از خواص حرکت کردند و پاسخ آنها را دادند.

وی اذعان کرد: حضور پرشور مردم در 9 دی ماه سال 88 به استکبار جهانی و استعمارگران نشان داد که مردم غیور ایران برای دفاع از ارزش‌های اسلامی همیشه در صحنه حضور دارند.

نماینده مردم فلاورجان یادآور شد: مردم با حضور در راهپیمایی 9 دی ثابت کردند که لحظه‌ای نمی‌گذارند تا به شعائر دینی و مذهبی آنها خدشه وارد شود و پایبند به اعتقادات دینی خود و پشتیبان ولایت‌فقیه هستند.

وی با بیان اینکه قطعاً یوم‌الله 9 دی در تاریخ انقلاب ثبت‌ شده است، گفت: آگاهی دادن و افزایش بصیرت در جامعه توسط خواص می‌تواند سبب ماندگاری این حرکت ارزشمند در ذهن‌ها شود.

موسوی‌لارگانی در پایان اظهار کرد: نقشه‌های شوم دشمنان علیه ایران ادامه دارد، اما آگاهی مردم در تمام زمان‌ها نمی‌گذارد توطئه‌های آنها عملی شود.

انتهای پیام/63030/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول